Opelckadett, valt mee hoor. Sjabloon maken was lastiger. Plaatje lamineren stelt niks voor. Gladde plaat hout insmeren met loswas. En wat epoxy en wat weefsel over elkaar gooien. Niet teveel epoxy gebruiken. Als de weefsels bijna verzadigd zijn even met een heatgun erover, dan wordt de epoxy wat dunner en “trekt” het mooi egaal in het weefsel. Kind kan de was doen…..
Zag in een ander topic over Lizard een mooie “raamsticker” van ene “VM Design”. Kent iemand hem/haar en is diegene nog te bereiken hier ??
Mooi zondag-klusje, totaal overbodig maar ik vind het gewoon leuk. Uit 0,75 mm styreenplaat een raamomlijsting, ontsnappingsluik en een luik achterop gemaakt
Plannen al iets gewijzigd. Het wordt toch een 6S accu. Vanwege de verminderde ruimte door het vloedkanaal. En in 5S is weinig keus. Heb nu wel een dik pakket besteld omdat het 1P gaat worden. Een CNHL 9500mah 90C. Dan wel dus een tikkeltje kleiner proppen.
Je gaat van 5S naar 6S vanwege mindere ruimte en bestelt dan ook een 9500mAh blok Ik kan je redenering niet helemaal volgen. Waar heb je die CHNL besteld? Vanuit het verre Oosten zie ik vaak dat ze niet naar NL verzenden.