N
nicktexel
Guest
Elke andere winkel die Academy verkoopt? Waarom niet bij MUCO? Prima winkel hoor...
omdat muco het niet op vooraad heeft en het dan een maand of langer duurt en ik het eigenlijk voor 10 oktober nodig heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Elke andere winkel die Academy verkoopt? Waarom niet bij MUCO? Prima winkel hoor...
Dan denk ik dat je het nergens vind, MUCO was altijd dé winkel als het ging om Academy. Ik zou zeggen, goed zoeken op internet, google en in HK enzo...
Hoe meer ik post hoe minder postings erbij komen bij mij gaat dat geloof ik naar beneden stond al over de 100 en nu weer op 20 hmmmm
hallo beste modelbouwers ik rij nu zon jaar met de academy sp3 EXTREME en heb steeds last van lamme velgmeenemers(het schroefje waarmee hij op de as zit) ze zijn van kunststof maar ik heb gezien dat ze er ook van paars aluminium zijn nu is mijn vraag weet 1 van jullie mischien waar deze online te bestellen zijn??
Het liefst niet muco of verspaget
bijvoorbaaat dank
Ben al een tijd bezig met een ontwerp voor een 1/12 auto
uitgangspunten zijn :
-minder onderdelen
-centrale positie accu
-betaalbare materialen
-gemakkelijke setup
Hier het eerste rijdende prototype.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het rijden gaat redelijk maar op hogere snelheden word de auto onrustig.
Ik ga er vanuit dat ik voor meer demping moet zorgen en
waarschijnlijk ook minder zachte vering.
De motormount kan ook nog wel wat dunner en lichter,
hoewel het totaalgewicht op 858 gram niet slecht is.
Vorig jaar had ik de Element 19t, maar op de EPS wordt je verplicht om met een efra erkende bl te rijden in de stock...
Iemand ervaring met de Speedpassion 10.5T (V2) in een 1/12 op 4 cellen ?
Wat is de beste verplaatsing om mee te beginnen (voor een vrij grote baan, nl. de Belgische EPS manche te Zwevegem) ?
bedankt,
John
Ziezo.
Momenteel heb ik alles om mijn BMI om te bouwen naar lipo.
Heb ook de Novak booster binnen gekregen vandaag.
Maar ik lees overal dat je aardig anders moet vertanden dus ga nog moeten uitkijken voor kleinere spurs en grotere pinions.
Iemand enig idee welke spurs en pinions ik zou moeten nemen?
En welk merk? Xenon? waar te koop?
Mvg
Wesley
Toch reed hij op de buitenbaan zeker erg goed!
Is er een V2 versie van de 10,5T???
valt er met een 1/12 ook een beetje op een buiten baan te rijden, bijvoorbeeld op hfcc?
ik heb namelijk voor een leuk prijsje een corally sp12x US gekocht met een servo en een paar accu's) en er woont een vriend van me in vogelezang (vlak bij haarlem) dus ik ga zeker af en toe bij mach rijden, maar als het een beetje zou kunnen zou het natuurlijk wel makkelijk zijn als ik een keertje een baantje kan rijden bij hfcc.
mvg
Jacar
Merk maakt niet heel veel uit natuurlijk, Asso, Corally en Xenon passen allemaal. Op de IIC zagen we dat ze bijna 1:1 vertande met 13,5T Lipo.