Het 1:12 Topic

Net even aan mijn BMI db12rr wagen gesleuteld zodat deze volledig klaar is voor lipo.

Zie hier de foto's ( lipo komt nog )

Foto-SYXNLRYH.jpg

Foto-VVMNYEGK.jpg

Foto-WFPQVFAB.jpg

Foto-TWONCXF8.jpg

TP5000-1SPR-1A%20S.jpeg

setup:

Lrp sphere + Lrp vector 5.5 motor
Futaba digital servo
Super soft sensor kabel crc
Novak smart booster
lipo : Thunder power 5000 Mah 40c

Bye bye NIMH haha.

Laatst bewerkt:
haha, dan trek ik die er maar terug af.

Is maar een sticker hoor :-)

Even gelijk een tip... smeer je banden aan de wangen in met wat dikke secondelijm, dan voorkom je die mooie happen uit je banden en zal je veel beter rondjes kunnen sturen.

Dit zijn maar training bandjes,
Heb nog doos vol met goeie/nieuwe banden.
Had ik er beter opgezet voor de foto maar had genoeg gesleuteld vandaag haha.

En heb ook een draaibank besteld dus geen gekloot meer met banden die kapot vliegen..

ik dacht laat ik mijn 1/12 hier ook maar is showen

DSC_0431.jpg

DSC_0432.jpg

het is een corally sp12x US spec
er ligt nu een 19t V2 motortje in met een nosram razor evolution.
ik heb alleen een paar rondjes in mijn woon kamer gereden (heeeel erg glad)
en het zal ook wel even duren voor ik de tijd ga vinden om naar mach te rijden of iets dergelijk.

mvg
Jacar

ik dacht laat ik mijn 1/12 hier ook maar is showen

DSC_0431.jpg

DSC_0432.jpg

het is een corally sp12x US spec
er ligt nu een 19t V2 motortje in met een nosram razor evolution.
ik heb alleen een paar rondjes in mijn woon kamer gereden (heeeel erg glad)
en het zal ook wel even duren voor ik de tijd ga vinden om naar mach te rijden of iets dergelijk.

mvg
Jacar
Oei zonder lipo, dat is niet erg up to date ....

ik weet het;)

ik ben een beetje aan het rondneuzen wat betreft die 1s hardcase lipo's en ik ben nog niet in een webshop de sadlle pack versies tegen gekomen..., maar goed ik heb ook nog geen brushless dus voorlopig rij ik even zo (weet ook ook alleen buiten met deze en als ik het een beetje onder de knie heb dat er dan een link car of iets dergelijks komt)

trouwens, kan iemand mij vertellen welk merk sadlle packs verkoopt en waar?

Jacar

ps ik heb geen nimh nieuw gekocht hoor;) ik kreeg bij de auto een stuk of 8 pinions een reserve t-bar 3 setjes banden en 4 accu packs (kon het voor de prijs niet laten liggen(a))

Laatst bewerkt:
Oei zonder lipo, dat is niet erg up to date ....

Zonder Lipo is nog steeds up-to-date, geen gemier met boosters e.d.
Vergeet niet dat bv de European Pancar series gewoon met cellen verreden wordt. Om met een Lipo heel goed te kunnen rijden moet er m.i. nog veel aan ontwikkeling gebeuren, is mijn mening...

Hoe dan ook, ziet er netjes uit Sparkie! Een kleine tip, koop wat dunnere kabels voor je motor. Je gaat hier last van krijgen (tweak)

Lipo saddle packs ... Speedzone was daar volgens mij mee bezig en ik verwacht van wat andere (NL) leveranciers hier ook wat nieuws.

(Robo was me weer voor zie ik)

ja dat vond ik ook al (is nu 14awg moet ik aan 16 of zelfs aan 18 denken?) kunnen de kabels voor de accu dan ook wat dunner?

mvg
Jacar

Ze kunnen wel dunner maar waarom zou je dat doen... Het gaat er om dat de motor-pod vrij moet kunnen bewegen. Zoek maar eens naar TQ kabels.

Back