Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op lage toeren zie je de beweging al.
Weet je zeker dat dit onbalans is en geen kromme as of iets anders niet helemaal recht aan je auto??
Je moet er wel rekening mee houden dat deze brede wielen een flinke aanslag zijn op je wiellagers..![]()
Alhoewel dat deze raider wel 1/8 model is!
Was mss aan het denken of ik niet iets kan maken om de voorkant de beschermen,maar anderzijds steken de wielen dan nog altijd wel verder uit...
Voor de shocks ga ik wel naar een alternatief zoeken,want die zien er idd hopeloos uit. Zal eens kijken naar wat je aangeeft.
Was zelf derstraks ook al aan het denken waarom ze geen aluminium parts gebruiken voor rc. Maar dat gaat wss wel duurder uitkomen in aanschaf,maar zal minder vlug breken,denk ik dan toch.
Ja idd...de Xl,blx.
Maar beter 1 keer deftige shoks nemen,dan altijd de originele te moeten vervangen,waarvan je weet dat ze,binne de kortste keren weer aan vervanging toe zijn.
STRC,en zijn de onderdelen duur? Want het aluminium zou toch sterker,moeten zijn lijkt me. Want afhankelijk hoe duur de onderdelen zijn kan je die beter vervangen,kom je met den tijd duurzamer uit volgens mij.
Op het Arrma forum heb ik al wel wat gevonden. Maar ben daar niet ingelogt,Engels lezen geen probleem,maar schrijven das met de nodige ontelbare fouten![]()
Ik weet niet of er haast mee is, maar hier lijken ze STRC te verkopen?
https://www.localhopupshop.nl/onderdelen/aluminium-hopups/strc.html
Niet op voorraad, maar misschien kunnen ze wel bestellen?
In dollars valt het mee, evenals de onderdelen die hier in NL te koop zijn bij de firma in Den Bosch voor de Slash vallen mee. Echter ik heb nog nergens een leverancier gevonden in Europa. Importeren uit Amerika is vragen om hoge rekeningen m.b.t. importheffing.
Eigenlijk geen optie.
Met STRC in het verleden regelmatig direct via hun Amerikaanse site zaken gedaan, mijn ervaring tot nu toe is geen enkele hoge rekening mbt. de import.
Het is wel super kwaliteit, zeker in verhouding tot de prijs.
Had een vrijwel volledig STRC Traxxas Rally 4x4, nog nooit wat gebroken danwel krom, en was er absoluut niet zuinig mee omgegaan...
Zat er geen toeslag bij van de belastingdienst?
Alle pakketten, inclusief privé worden nl. gecontroleerd door de belastingdienst. Zelden gehoord dat er iemand onder uit gekomen is.
Ik zou graag wat onderdelen bestellen.
Zo heb ik twee front shock tower braces besteld van Arrma. Deze zijn moeilijk leverbaar (wacht nog). En die van STRC zijn net zo mooi en een stuk goedkoper (in dollars). En ze hebben aluminium wheel hubs, aluminium shock onderdelen (niet compleet gek genoeg, en volgens mij ontbreekt nog steeds een membraam)