Het crash topic (aka the Wall of Shame)

Ja die kunnen ook, controleer ook de lagers goed, als die een tik hebben gehad dan krijg je op de nieuwe setup problemen, gewoon met de hand draaien en even goed luisteren, sowieso bij de 1e maiden dan even laag blijven en alle stick richtingen rustig testen, er staat een SH-Little frame in te koop, niets voor jou nu? ;)

En ik dacht dat alleen een octo 1 motor-uitval kan opvangen maar ik heb (nog) geen octo gehad, een hexa haalt dat niet volgens mij.

Ik vind de little spyder nog steeds een heel mooi frame, maar ik denk dat ik ga huilen als daar zoiets mee gebeurd als nu met de f450.

Ik ben zelfs aan het denken om gewoon een mooie gimbal onder de phantom te hangen en daar mee te gaan vliegen en de f450 gewoon... Bewaren voor ooit... Ik heb er niet zo een vertrouwen meer in sinds vandaag... Stel dat hij op iemand was gevallen...

0e49197d71faf1feffa93b805400237a.jpg

Dat is het gat waar het frame in zat.

2d8d4574ec08811dd64be63779544b2f.jpg

Het frame mist een paar stukken.

Tja, alles kan uit de lucht vallen, ook een 747 met super geavanceerde techniek...:rolleyes:

Gewoon weer wat opbouwen en rekening houden waar je vliegt, zeker niet bij de pakken neer gaan zitten, ik denk dat die zwakke props je de crash hebben bezorgt, volgende keer gewoon betere erop en weer lekker vliegen. :yes:

Controleer vooral die motor die je uitgegraven hebt, die verdient even de speciale aandacht, eventueel een lagertje vervangen is zo gebeurd en ze kosten ook niet zoveel.

Vallen en weer opstaan, en een leerzaam moment qua propkeuze op dikke motoren...:teacher:

Die ene motor heb ik net uit elkaar gehad en al het zand en modder eruit gehaald. Alle motoren doen het nog en de escs dus ook. Hoe zou het zitten met de gps unit? Of de gyro's in de naza? Zijn die niet erg gevoelig voor harde klappen? De carbon staaf waar hij op zat is zelfs doorgebroken.

Die ene motor heb ik net uit elkaar gehad en al het zand en modder eruit gehaald. Alle motoren doen het nog en de escs dus ook. Hoe zou het zitten met de gps unit? Of de gyro's in de naza? Zijn die niet erg gevoelig voor harde klappen? De carbon staaf waar hij op zat is zelfs doorgebroken.
Ff calibreren in ieder geval (zowel GPS dansje als de Naza-M module callibreren.

Oke, ga ik doen zodra ik een nieuw frame heb, want deze is echt niks van over... Ik ben iig blij dat alleen van het frame niks meer over is, en de rest het nog doet.

Je ziet het Jarno, je bent niet de enige vandaag. :lol:

Succes met de nieuwe, ik wacht al op het bouwverslag. :yes:
Het is vast mijn lucky dat, ik had helemaal geen schade. Maar ik heb ook maar 1,5 LiPo gevlogen..
Ben benieuwd of Stapvoet's Frogger hex het overleefd heeft, die maakte best wat buitelingen over twee bomen.. (Ongeplande treeflip?). Op het eerste oog in orde, maar het was al donker en dingen als breukjes of losgesprongen schroeven zie je niet altijd direct.

Ik heb overigens nog wel een paar armen en top plate over. Niet alleen origineel, ze zijn ook nog van Metall Danny geweest [emoji12]

2 armen hebben het overleeft, en ik heb er nog 3 reserve. alleen de topplate heb ik dan nog nodig.

Ik was nog ff naar dat shl spyder frame aan het kijken, maar dat word nog even sparen... De f450 kostte me ruim 800 euro (ik weet het precieze bedrag niet meer) , dus mn spaargeld is ver op...

EDIT:
Frameparts die van metall danny zijn geweest moet je ingelijst in de kast zetten [emoji6]

Ja de hobby kost altijd geld, het voordeel van de 450 is wel dat er heel veel voor te koop is voor vaak weinig geld, op eBay ook bergen onderdelen zowel echte en ook gemaakt "voor" de 450, dus om dat te herstellen zal meevallen.

En ja, dat SHL frame is leuk en al wat goedkoper als nieuw, maar een 450 is nog altijd stukken goedkoper.;)

Voor iets meer als 7 euro heb je er al 1, met PDB.

DJI F450 Quadcopter Immersion Gold Board Center Plate | eBay :D

2 armen hebben het overleeft, en ik heb er nog 3 reserve. alleen de topplate heb ik dan nog nodig.

Ik was nog ff naar dat shl spyder frame aan het kijken, maar dat word nog even sparen... De f450 kostte me ruim 800 euro (ik weet het precieze bedrag niet meer) , dus mn spaargeld is ver op...

EDIT:
Frameparts die van metall danny zijn geweest moet je ingelijst in de kast zetten [emoji6]

Wow 800 eur voor een F450 :-) die van mij was nog geen 150 eur :D. Mocht je nog parts nodig hebben...staan er genoeg te koop...maak je er gelijk een F550 van.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:

Even de boel controleren en calibreren in je "tools" menu.
Dan zie je het zo,,,,

Kon het geen synchro probleem zijn op een van de motoren ?

Ik denk het niet. Er mist een deel van de prop dat ik niet heb kunnen vinden, en op het filmpje hoor je onbalans tijdens het neerstorten. Toch?

Back