Het crash topic (aka the Wall of Shame)

nog even snel een vraagje

weet iemand hoe belangerijk deze condensators zijn volgens de witespy website zijn het: sense filtering capacitors. ik mis er namelijk 1 na m'n latste crash:-?
full

Tom

Laatst bewerkt door een moderator:
nog even snel een vraagje

weet iemand hoe belangerijk deze condensators zijn volgens de witespy website zijn het: sense filtering capacitors. ik mis er namelijk 1 na m'n latste crash:-?
full

Tom
Die zorgen ervoor dat je regelaar en motor in sync blijven. Je kan ermee wegkomen in principe, aangezien afro ze niet heeft, maar dan h3b je meer kans op desync :)

Ait, dat ziet er minder relaced uit, op zich wel chill dat de body net in een bandenspoor ligt :P scheelt.

Hier mijn bijdrage, standaard foutjes die ik er alleen uit krijg als ik meer oefen :P

goed gevlogen hoor en mooi stuk om te vliegen daar

mooi weer vandaag dus toch de quad maar naar buiten gebracht, heb nog geen desync gehad, er zijn al wel nieuwe esc onderweg maar tot die tijd ben ik blij dat dit nog werkt,
had bij deze vlucht ook de min throttle settings van de nanowii even aangepast wouw dat had ik wel even eerder mogen doen kon nu eindelijk mijn quad weer een beetje normaal naar beneden krijgen.

[media=youtube]NlCsQeJuej4[/media]

(note to self: voortaan de cam verder naar boven kantelen:rolleyes:)

geen crashes maar ik wou het toch even delen

Tom

8c31c5ca43f1ceb409fe88f3e7133d30.jpg

a72837ca03ce2b7b299687be9560b0c2.jpg

Yup. Moest er toch van komen.

Flip in boom 4 props kapot, zender uit handen 2 switches afgebroken [emoji35]

En dat allemaal in 1 en dezelfde vliegsessie????

Enne .........die Flip.......al wel uit de boom gekregen?
Lijkt me een flink endje klimmen.
Vr Gr E

Die Flip in de boom kan ik me nog voorstellen
maar hoe krijg je je Zender-Switches kapot?

toch niet met je zender je mini uit de Boom proberen tegooien ?! :)

Zonde Luc,

Hoop dat je de nieuwe schakelaars snel hebt.

Maar, wow wat is die FLIP260 goed zichtbaar in de boom zeg. Daar hoefde je niet lang naar te zoeken.

Goeie reclame menno switches zijn besteld bij belgisch bedrijf heb idd de cluster besteld en de SF los

@danny. Nee dat gebeurde 10 min daarvoor nog ff wat controleren voor ik opsteeg en liet hem uit mijn handen glippen.

@dyllan: lange stok afgebroken en net zo lang proberen tot hij valt

Maar de flip bevalt goed en vliegt lekker met Naze ik kan er beter mee uit de voeten dan met naza

Back