ja hoor, een half tennisveldje is meer dan voldoende. Die FOX zweefd met die camera bovenop, en de prop op zijn rug nou niet al te best. Er moet best wat gas op gehouden worden. Op de video kwam ik vrij hoog aan, waardoor ik nog even een bochtje maakte.
Bij die fatshark krijg je een 10mw zendertje?, en ingebouwd ontvangertje toch?
Daar moet het zeker mee lukken. Wel heb je dan gewoon een omni antenne, wat de reikweidte niet enorm ten goede komt, maar wat waarschijnlijk ontzettend grappig is in een Foxje

. Opnieuw is die geuploadde video niet te vergelijken met wat ik in de bril zie. Om een of andere rede zien die opgenomen beelden er slecht uit. In de bril ziet het er echt VELE malen beter uit. Je kunt dus eens kijken naar zo'n dome camera. Er staan er veel op Ebay, dus wie weet win je hem ook voor zo'n achterlijke prijs net als ik.
Gaat erg leuk op een fox, en voor de kosten hoef je het niet te laten. Totaal inc kwam op zo'n 12euro uit.
Die wing is super!, lekker jagen in een parkje. Een fox, vleugeltje enz leent zich daar goed genoeg voor hoor. Die hoeven niet rustig te kunnen vliegen. je zult er van staan te kijken hoe goed het gaat

. Op het zicht vliegen heb ik soms nog lastiger gevonden, dan "dat ik erin zat"...Je bent gewoon wat sneller met reageren wat soms handig is..
haha, nee die helm ziet er echt niet uit. Ik heb op mijn helm de voorkant wat ingedrukt door de helm warm te maken. Hierdoor valt de patch zo ongeveer in de helm, waardoor het niet echt opvalt. Groter dan dat, en je loopt idd echt naar de kl*te..
Wat je moet doen met die camera moet je even op wachten. Ik heb Sander even gevraagt welke camera hij graag gebruikt. Tevens jou vraag geciteerd..
haha, tsjah, het kost wat. En het kan meer worden. gelukkig kun je het in stappen doen, waardoor het niet zo'n zeer doet. Het probleem is echter, dat er wel eens wat stuk gaat. Dan weer een pas servo, dan de camera, dan weer een lipo, dan je platform...Goed, dat zul je altijd wel hebben. Maar geloof me, ik denk dat je deze tak enorm zal blijven boeien..
Kwa grond station. Hoezo een LCD scherm? Uh, ik gebruik een 1500mah lipo voor mijn ontvanger en splitter. De bril draait op zijn eigen lipo.. na een dagje Fpv vliegen laad ik hem weer op. Wil je er meer op aansluiten dan even de stroom meten, en hier je lipo op passen. Echter als ik een los grond station zou hebben, met een tracker dan wil ik een 12v pb accu gebruiken, en hier een voltbuzzertje op.
Ik ben die tread van die Eagle tree aan het lezen...Kbegin het steeds mooier te vinden...Pff, tis ook allemaal mooi spul....
Robot, ziet er mooi uit!! Ben benieuwd hoe het je bevalt, wanneer post je nou eens een videotje!? Goed, misschien dan zo met je simple OSD.