hai,Beste forumleden,
Nu na weken lang zoeken op het internet ben ik veel wijzer geworden. Ik heb mijn hele quad setup klaar, het enige (best wel belangrijke onderdeel) waar ik nog niet echt uitgekomen ben, zijn de motors. Ik had NTM prop drive series 28-30 900kv 300w op m'n lijstje staan maar de kwaliteit van die dingen schijnt buitengewoon slecht te zijn.
Dus mijn vraag is, wie oh wie heeft een goede aanrader voor motor voor een quad van in totaal 2 kg. Ik wil kunnen vliegen op 4s en 3s en ik heb nu 10x4,5 SF props in gedachte maar dat kan ik zo veranderen. Ik heb ook 30A afro esc Simonk in m'n Hoofd. Ik zag zelf de turnigy 2836/8 1100kv motors voorbij komen maar misschien heeft iemand nog een betere/vergelijkbare optie. Mijn budget voor de motors is zo'n €15 per stuk.
Ik weet dat dit heel veel gevraagd is maar ik heb vertrouwen in de expertise van dit forum.
Alvast veel dank voor uw tijd,
ik raad je deze motoren aan: http://m.banggood.com/Wholesale-Sun...kOOoK2H2q2m6Bo2AMIdqku8Fa3c6H4Y8KGhoCTJfw_wcB deze motoren zijn van erg goede kwaliteit, weinig trillingen, en goeie lagers. ik heb ze nu al een jaar, en nog geen lager hoeven vervangen!
(edit op verzoek[emoji6])
Laatst bewerkt: