Het Moppen-Topic

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door eddie, 6 jul 2006.

1. Ruben Jansen

Ruben Jansen

Lid geworden:
    21 dec 2006
    slaat echt nergens op :roll:

2. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
  3. chuckie

chuckie

Lid geworden:
    27 dec 2006
    tuurlijk wel, als er een gele trein in je oog komt ben je harstikke dood.. :roll:

4. Ruben Jansen

Ruben Jansen

Lid geworden:
    21 dec 2006
    Ja maar ik snap de link met geel en trein niet echt, er rijden echt wel meer kleuren treinen. Het kon net zo goed een auto, tracktor,vliegtuig,boot,kogel of een mes zijn.

5. Flying Davy

Flying Davy

Lid geworden:
    20 jul 2006
    treinen van ns zijn geel geloof ik dus vandaar geel

6. jeroen1971

jeroen1971 Guest

:S dan vertel jij hem op je eigen manier :S
    .
    .
    Tis groen en gaat met 200Km/h achteruit?????
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    (en dan flink je neus ophalen)

7. drenth

drenth

Lid geworden:
    24 aug 2006
    het is groen en zit op een hekje

verf

8. Dikkie

Dikkie

Lid geworden:
    18 feb 2005
    Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot

Je kachel ;)

9. raymon

raymon Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2003
    wat een nivo

10. jeroen1971

jeroen1971 Guest

Tis groen, hangt in de boom en roept: "ik ben een appel, ik ben een appel".

Debiel peertje.

11. jeroen1971

jeroen1971 Guest

In de boom daarnaast hangt iets groens en roept: " ik ben een appel, ik ben een appel"

gewoon een appel.

12. Dikkie

Dikkie

Lid geworden:
    18 feb 2005
    Een blondje ligt in het ziekenhuis te bevallen.
    Ze weet allleen niet, wie de vader is!!
    De verloskundige ziet het kind komen, zwart en met kroeshaar..
    Hij vraagt "heeft u het ooit eens gedaan met een neger?"
    Blondje denkt lang na, en zegt ja.
    Dan komt het kind iets verder - een geel lichaam!
    Verloskundige vraagt: "hebt u het ooit wel eens gedaan met een chinees?"
    Blondje denkt weer lang na, en zegt ja.
    Dan is het kind er helemaal uit - rode benen!
    Verloskundige vraagt"bent u soms ook met een indiaan naar bed geweest?"
    Blondje denkt weer lang na, en zegt weer ja.

Kind begint niet met huilen.. verloskundige slaat het kind, waarop het hard begint te huilen, en de moeder lacht heel hard!
    De verloskundige vraagt: "Mevrouw, waarom lacht U zo hard?!"
    Waarop het bvlondje antwoord: "ik was al heel even bang dat hij ook nog zou gaan blaffen..."

13. jeroen1971

jeroen1971 Guest

je bent buschaufeur en begint de rit met 0 passagiers.
    Bij de eerste halte stappen er 5 mensen in en 1 hond.
    Bij de tweede halte stappen er 4 mensen in en 2 uit.
    Bij de derde halte halveert het aantal mensen zich in de bus en komen er 2 honden en 1 kinderwagen bij.
    Bij de vierde halte stappen er nog een 2 stellen met een kinderwagen in en gaan alle mensen met honden de bus uit.
    Bij de vijfde halte staan al vier mensen te wachten, stappen in maar de helft stapt weer uit omdat het de verkeerde bus is.
    Bij de zesde halte stappen alle vrouwen uit waardoor er 3/4 mensen over blijven.

Vraag: Hoe oud is de bus chaufeur?????

14. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
  15. Zoef de Haas.

Zoef de Haas.

Lid geworden:
    2 okt 2003
    Flauw, flauwer en nog flauwer!
    Het is rood met zwarte stippen en als het op je hoofd valt, dan ben je dood.
    Een lieveheersbeestje van een ton!

Het is zwart, zit in de dakgoot en is gevaarlijk,
    Een kraai met een machinegeweer!

Ze zong en ze was in verwachting.
    De zwangeres zonder naam!

Groetjes Hans.

16. diamond334

diamond334

Lid geworden:
    12 feb 2006
    De Heer kwam tot Noë in België in het jaar 2005.

De aarde was verdorven en overbevolkt. De Heer daalde neer en gaf aan Noë de opdracht een Ark te bouwen en twee exemplaren van elk levend wezen samen met enkele goede mensen te redden.

"Hier is het plan", zei God. "Haast je, want over zes maanden zal het 40 dagen en 40 nachten beginnen te regenen. Frank De Boosere zal dat niet weten te verklaren en weer maar wat uit zijn duim zuigen".

Zes maanden later begon het inderdaad te regenen. De Heer keek neer en zag Noë wenen in zijn overstroomde tuin, maar hij zag geen Ark.
    "Noë", donderde Hij, "Waar is mijn Ark?"

"Vergeef me, Heer", smeekte Noë. "De dingen tegenwoordig zijn wel wat veranderd tegen vroeger. Ik had een speciale bouwvergunning nodig. En ik heb moeten discussiëren met de inspecteurs in verband met een brandverzekering.

Mijn buren beweren dat ik de bouwlijn overschreden heb met mijn Ark en dat ik de maximumbouwhoogte niet gerespecteerd heb. Ook legden ze een klacht neer wegens geluidsoverlast op de werf. We zijn naar Stedenbouw moeten voor een advies en een beslissing.

Dan kwamen het ministerie van Verkeer en de dienst van Bruggen en Wegen. Zij wilden een waarborg gestort hebben voor de mogelijke, toekomstige, kosten van de aanpassing van de infrastructuur als de Ark moest verplaatst worden naar de zee. Ik beweerde dat de zee tot hier zou komen, maar daar

geloofden ze geen snars van.

Hout vast krijgen was een ander probleem. De groenen trekken van leer tegen het kappen van inlands hout en dit om de gevlekte bosuil te beschermen. Ik probeerde de naturisten te overtuigen dat ik het hout juist nodig had om die uil te redden. Geen gehoor!

Ik verzamelde de dieren. Maar dan werd ik aangeklaagd door Gaia. Michel Van Den Bossche beweerde dat ik wilde dieren gevangen hield tegen hun zin. Ook argumenteerden ze dat de accommodatie te beperkt was en dat het wreed en onmenselijk was zoveel dieren te houden in zo'n kleine ruimte.

Het Ministerie van Leefmilieu besliste dat ik geen Ark mocht bouwen zonder dat ik een Milieueffectenrapport opmaakte over uw voorspelde watervloed.

Ondertussen ben ik nog steeds bezig een klacht van het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding van uw dwarse pater Leman op te lossen. Volgens hem moet ik een bepaald aantal allochtonen inhuren om de Ark te bouwen.

Anderzijds willen de vakbonden dat ik enkel vakbondsleden met
    Arkbouwervaring te werk stel.

Om de zaken nog erger te maken heeft Douane en Accijnzen al mijn bezittingen en beleggingen aangeslagen. Zij beweren dat ik het land illegaal wil verlaten met meeneming van bedreigde diersoorten.

En toen men op de ministeries van volksgezondheid en landbouw hoorde van al die dieren, begonnen ze te kankeren over het 'mestaktieplan' en vroegen of ik nog nooit gehoord had over het MAP en wat ik er zou aan doen.

En dan zwijg ik maar over de problemen met het ellebogenwerk van al die politici die, door hun dienstbetoon, allemaal iemand hadden die absoluut mee moet.
    Dus Heer, vergeef mij, het zal me minstens tien jaar kosten om de Ark te bouwen."

Plotseling stopte de regen, de hemel klaarde op en de zon begon te schijnen. Noë keek verwonderd op. "Wil dit zeggen dat U de wereld niet zal vernietigen, vroeg hij."
    "Neen", zei de Heer, "uw Belgische regering is daar al intensief aan bezig!!"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord? vraagt een tienermeisje aan haar moeder.
      "Komen baby's echt uit de plek waar de jongens hun ding erin stoppen?"
      "Ja, lieverd," antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. 
    "Maar mam, als ik dan een baby krijg," vervolgt het meisje op ongeruste toon,

"zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Twee vrouwen spelen op zondagmorgen een partijtje golf.
    Op zeker moment slaat de ene vrouw de bal behoorlijk uit de richting.
    Het is zelfs zo erg dat ze enkele honderden meters verder een man raakt.
    Vlug springen ze beiden in het golfkarretje om te zien hoe erg het eigenlijk is.
    Aangekomen bij de man zien ze hem kreunend met zijn twee handen tussen zijn benen tastend.
    Zij vliegt in actie: ze doet de man zijn broek los, schiet met haarhanden in zijn slip en begint zachtjes de man zijn ballen te masseren.
    De man kalmeert een beetje, de vrouw vraagt: "Helpt dit een beetje?"        

"Ja", zegt de man, "het is heel fijn, maar mijn duim doet nog behoorlijk pijn .."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drie bejaarden zijn over hun gezondheid en kwaaltjes aan 't klagen

De 70 jarige zegt: "Ik heb het volgende probleem: ik word elke morgen wakker om 7 uur, en het duurt dan nog zeker 20 minuten voordat ik kan plassen."

De 80 jarige zegt: "Mijn geval is erger. Ik sta op om 8 uur en zit minstens een half uur te draaien en te keren voordat ik eindelijk kan gaan kakken."

De 90 jarige zegt: "Om 7 uur pis ik als een paard, en om 8 uur schijt ik als een beer."
    "Wel, wat is dan je probleem dan?" vragen de anderen.
    "Ik word pas wakker om negen uur!"

tot zo ver dan

17. drenth

drenth

Lid geworden:
    24 aug 2006
    het is geel en je kan er op staan
    een kuiken...

18. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    het is geel, heel groot en sterk
    en geen bulldozer

19. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    stiekem TOCH een bulldozer

20. Ruskenhunter

Ruskenhunter Guest

Het is geel en als je op een knoppie drukt word het rood..?

Kuiken in een blender...

Deel Deze Pagina