Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
GMA,
frisjes eerst de thermostaat maar een riedel gegeven Brrrr....
3°C. buiten en licht bewolkt.

Koffie is klaar dus eerst maar een GZK :morning:

Ja dat begrijp ik , ik hou ook niet van regen, daarbij komt dat jij nog door de bagger heen moet, nou sterkte weer vandaag!

ik neem nog een GZK :morning:

GMA

Bewolkt, ZZO 3 bij 2.7°C
~
@MeteoConsult: Naast bewolking ook ruimte voor wat zon vandaag, vooral in de zuidelijke helft. Noord vd rivieren eerst nevelig, lokaal mistig.

@EdAldus: Vandaag veel bewolking, een opklaring en droog. Tegen de avond gaat het vanaf de kust (mot)regenen. Middagtemperatuur 6°C. #Rijnmond

@KNMI: Verwachting vandaag en morgen: Bewolkt en vanavond in het (zuid)westen kans op regen. KNMI - Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut

@MeteoHellevoet: Pas tegen de avond weer wat (mot)regen. Tot die tijd bewolking maar ook kans op wat zon. Temp. 6°C.

Moghú heren,

2.9 °C , 2 Bft ZZO , dikke grijze boel hier boven.

Nog geen idee wat ik wil gaan doen vandaag behoudens een bezoek aan de buurtsuper.

Eerst maar eens koffie misschien dat een bakkie me op ideeën brengt.

Volgens mij zitten er tegenstrijdigheden in het hele verhaal. Primaten gebruiken dus minder energie, maar "Mensen zouden een marathon per dag moeten rennen om op gelijk niveau te komen qua energieverbruik".
Zo zitten er nog wel wat tegenstrijdigheden in.
Ben ik nog niet goed wakker, of is het de wetenschapsjournalist die al gapend zijn/haar verhaal heeft zitten typen:confused:

Ik zit net deze recensie te lezen. Kennelijk weer een film die de kwaliteit van het boek niet weet te benaderen. De "Ender" serie van Orson Scott Card is wel degelijk goed te pruimen, en de kritiek op de film herken ik daarin niet.

Jammer, zeker omdat ik de andere boeken eigenlijk beter vond. Die keuze is waarschijnlijk gemaakt omdat de chronologie van de boeken omgedraaid is. Het eerste boek "Speaker for the dead/Spreker voor de doden" speelt zich af na "Ender's games/Ender wint".

Ze hebben zeker vreselijk gezondigd, dat ze op zulk weer getrakteerd worden.

Achterstevens zijn klaar om in te plakken.
Nu de schroefaskokerhouders door de romp gaan steken.
Eerst maar eens een hulpstuk gaan bedenken dat zorgt voor een mooi passend gat.

kotterbaar op een langs slede :rolleyes:

Kom ik toch ineens een leuk bootje tegen in mijn tekeningen archief.

maassluis08.jpg

maassluis09.jpg

ijsbreker steven op de achtergrond!

HfdingvElzelingen03.jpg

Alleen lijken ze me omgebouwd voordat ze naar Brazilië zijn gegaan.
Met 2 motoren 6TD 24 van Sulzer

veerpont_zps5256d189.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back