Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik kijk er zo nu en dan graag naar.
Maar als de geforceerdheid er af straalt vind ik het nep.
Net als ubuis video's met titel "op het ijsselmeer met windkracht 11" , terwijl er nog geen witte kop te zien is.

-een trein op alleen de buitenste wielen door een bocht vliegen. . . .

-stel er staat iemand in een appartement op de 3de verdieping en ziet een boef in een auto langs racen, die iemand rent de trap af, pakt zijn auto en na 2 sec zit hij al op de bumper van die boef. . . .

dat soort nep.

Haha dat is mijn "afwijking", door het jarenlang moeten beoordelen van machines wat er fout was, vallen me dat soort dingen gewoon op.
Vaak haal ik mijn schouders er nog niet voor op en bij andere films zet ik de tv uit.

Gelukkig regent het weer als een gek. :( ik hoef de tuin nog niet te sproeien.

Zo, de man die de keukenfronten gaat "wrappen" is weer weg. Alle fronten zijn weg, dat is een leuk gezicht zo met al die open kasten:D.
Het was al een karwei van ruim 4 uur om die keuken af te breken, laat staan om alle fronten van nieuw folie te voorzien en dan weer opnieuw in elkaar te zetten. Pffff......, volgens mij niet vet soppen in die business.

De Suzuki dealer kwam met een inruilprijs waar ik niet blij van word. Als de merkloze garage niet meer biedt dan kar ik hem toch maar helemaal af denk ik.

Hier eerst ook geen beeld, alleen de boodschap "an error occurred", maar nu later wel beeld.
Zullen ook wel iets van koeien hebben, die zijn ook zo bloednieuwsgierig!!!

970597_289452557856897_246777934_n.jpg

Er zat nog een hek tussen maar ik ben wel voorzichtig achteruit gegaan :-)

De camera die ik dinsdag bij de Action zag is in België 10 euro goedkoper dan in Nederland :confused:
720p HD recording ACTION CAMERA - Action Belgium BVBA
actie camera hd div.kleuren - Action Nederland B.V.

Net zo als Benzine, Shag, sigaretten en Petroleum !
Allemaal goedkoper bij de zuiderburen !

Hoe kan dat???? Hebben jullie hem dan vrijgelaten uit de meterkast?

Slim broertje is ontsnapt en smokkelt nu Jager Meister in die omgebouwde Kano :rolleyes:

Toch maar even naar die film gekeken. Wel onderhoudend, maar super kort volgens mij. Twee uur minus reclames zal nog geen 1,5 uur geweest zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back