Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds de zomer mijn hobby-auto bij de ANWB lopen, en sinds de kerst onze C30 ook (V40 helaas de deur uit moeten doen); ik ben er wel tevreden mee, maar goed ik heb dan ook nog nooit een schade verhaald op wat voor autoverzekering dan ook én ik ben ANWB-lid...

GMA,
@Ad , dat verschil is wel is anders geweest tussen de FietsBond en Univé !
moeten we toch maar weer is gaan puzzelen voor een goedkopere oplossing welke het voordeligst uitpakt !

Zo koffie is klaar , een verse pot op de bar dus nu eerst maar een GZK :morning:

GMA

Zon, W 3 bij 5.8°C
~
@MeteoConsult: Vanochtend opklaringen, later vanmiddag veel regen vanuit het ZW. In het NO valt vanavond een pak sneeuw, lokaal 15 cm! Maxima 4-7 C; NO -2.

@EdAldus: Vandaag af en toe zon en vanochtend droog. In de 2de helft v.d. middag en vanavond gaat het uitvoerig regenen. Maxima 6 of 7°C. #Rijnmond

@MeteoConsult: Om 7.30 uur is het temperatuursverschil tussen ZW-Friesland en NO-Groningen opgelopen tot meer dan 12 C: Stavoren +5,0; Nieuw Beerta -7,1 C.

@KNMI: Verwachting vandaag en morgen: Vanavond perioden met regen, in het noordoosten opnieuw (natte) sneeuw. http://t.co/TbuKFTlL4Q

wat een woei:

1557715_221650008022933_378899951_n.jpg

Moge, het regent weer eens kWh'tjes volgens mij.

@Ad , dat verschil is wel is anders geweest tussen de FietsBond en Univé !

Kan verkeren Piet. Het mooie is dat je dit tegenwoordig met internet zo boven water hebt. Ik ben daar nooit alert op geweest, nu blijkt het bijna voor de helft te kunnen. Mijn oude verzekering zou ongeveer 1000€ kosten, en dit komt dus op 550€. En als ik ANWB lid word ook nog een 45€ korting, waarmee je voor 2 of 3 tientjes wegenwacht erbij hebt.

Moghú heren,

6.7 °C , 2 Bft ZWZ , waterig zonnetje en (nog) droog.

Geen idee wat het is maar plotseling gisterenmiddag een scheut door m'n rug tijdens het opstaan van de bank, lijkt wel een soort "spit" te zijn , behoorlijk lastig , affijn, het het is vanzelf gekomen en zal wel weer vanzelf overgaan hoop ik.
Maar weer eens naar de keuken hobbelen en nog een bakkie maken.

zo ik ben het even zat, de eerste laag zit er in.
bammetje doen en daarna een laag keperdoek pasknippen als afdeklaag voor dat grove legsel.

Moghú heren,

6.7 °C , 2 Bft ZWZ , waterig zonnetje en (nog) droog.

Geen idee wat het is maar plotseling gisterenmiddag een scheut door m'n rug tijdens het opstaan van de bank, lijkt wel een soort "spit" te zijn , behoorlijk lastig , affijn, het het is vanzelf gekomen en zal wel weer vanzelf overgaan hoop ik.
Maar weer eens naar de keuken hobbelen en nog een bakkie maken.

zal de leeftijd zijn Manus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back