Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had al enige tijd dat veronica en arte overdag niet op de schaotel zaten.
Alles maar eens opnieuw laten zoeken:

geen veronica meer
geen arte meer.

langleve de "vernieuwingen"
wat zal er nu weer zijn.
eerst maar een bakkie gaan maken.

er zijn nu ook nog maar 630 ipv 999 zenders.

Of je jaagt die vogel van je LNB af :murder:

@Manus schenk nog maar een GZK in voor me :morning:

EDIT
dat in het Nederlands is nagesynchroniseerd. Is nieuw voor me.

Je moest eens weten waar de kinderen tegenwoordig helemaal aan verslaafd zijn. :cool:

Ik laat vanavond dat orgel nog wel eens zoeken.
Als ze nu geen draaggolf uitzenden zijn ze ook niet te vinden.

Laatste loodjes opruimen in de epoxy hal.
tsjonge wat is dat zwaar.

Kom maar een stuk halen Ad...heb nog genoeg staan in een verloren hoekje, mooi dun spul, soepel maar sterk , 0,2 mm dik , tweezijdig geplastificeerd, kreeg eens een stuk van een loodgieter, die gebruiken dat voor bescherming van vloeren in woningen tijdens "nat" werk.

SAM_0368.jpg

Kom maar een stuk halen Ad...

Ik denk dat de kantoorboekhandel om de hoek wat goedkoper is met die 1:7 bak van mij, Manus:D.
Ik rij te weinig kilometers om een smoes te hebben om een andere te kopen. Ik zag een redelijke test van de nieuwe Suzuki SX4-S Cross. Net ietsjes lager dan de mijne (mijn vrouw heeft moeite met instappen), en met een CVT automaat te krijgen, altijd al eens willen proberen.

Ik denk dat de kantoorboekhandel om de hoek wat goedkoper is met die 1:7 bak van mij, Manus:D.
Ik rij te weinig kilometers om een smoes te hebben om een andere te kopen. Ik zag een redelijke test van de nieuwe Suzuki SX4-S Cross. Net ietsjes lager dan de mijne (mijn vrouw heeft moeite met instappen), en met een CVT automaat te krijgen, altijd al eens willen proberen.

Ik heb al enige tijd geen auto meer en ben niet erg op de hoogte met de div. merken en modellen, m'n Toyota Yaris-Verso heb ik weggegeven. Als er nog eens gekocht gaat worden dan beslist weer een Toyota.

Die Suzuki SX4-S is dat een All Wheel Drive ?

Die Suzuki SX4-S is dat een All Wheel Drive ?

Is keuze, ik zou het nog niet weten. Scheelt toch weer zo'n 3000 €, hoewel ik het op de mijne wel prettig stabiel vind rijden. Ik had toen geen keus omdat een automaat alleen in combinatie met 4WD en een 2,7 liter V6 motor werd geleverd. Die laatste is de boosdoener qua slurpen, tegenwoordig worden ze in benzine alleen met 2 liter motoren geleverd. Maar dat is geen optie meer sinds mijn vrouw moeite heeft met in- en uitstappen. Mag dus niet te hoog en niet te laag zijn.:(

Ze hebben me toch weer gevonden. Een oud collega is zo dom geweest m'n privé email door te geven aan een bedrijf, en die vragen om ze te adviseren bij een schadegeval.
Ik dacht dat ik helemaal uit de web pagina's van de TU verdwenen was, maar ik blijk toch nog ergens op een verdwaalde pagina als gepensioneerde gast te boek te staan. Met een niet meer werkend email adres, maar als iemand dat gaat doorgeven........
De webmaster maar eens opmerkzaam maken, want de vorige keer hadden ze gezegd dat ik zou "verdwijnen".

Maar ik kan het toch niet laten om in dat probleem te duiken. Maar het moet niet te gek worden, want om te kunnen rekenen zou ik toch weer naar de TU moeten. Waarschijnlijk doorspelen aan iemand waarvan ik weet dat hij het wel zal kunnen. Eerst info maar afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back