Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik dacht dat we afgesproken hadden om die margarine klodder niet meer in beeld te brengen, Arie!!!
Lekker spontaan, constant op de autocue meelezend. Niet eens slecht gedaan, maar ik zou als ik haar was me niet aan covers wagen.
Geef mij Tina toch maar, hier nog met Ike:

Laatst bewerkt door een moderator:
ot8t.jpg

meer wil ik er niet meer over kwijt

gr raf

Ik denk dat ik toch maar eens naar de film op 5 ga kijken. Er komt al de hele week niks uit m'n handen, dus ik verlies er geen tijd mee. Valt 't tegen dan zet ik hem wel weer uit........

kwartiertje film en 10 minuten reclame

Wat een bofkont ben ik toch:D:D....
Het duurde wel 18 minuten. Maar ik kan makkelijk switchen want ik kijk op de PC, dat kan tegenwoordig met UPC via de Horizon box.
Voorlopig alleen maar een inleiding, ik weet het niet of ik dit volhoud........

EDIT
Tweede reclame na 53 min. Weinig verhaal in de film, veel actiebeelden maar wel rommelig.
Maar ik was al gewaarschuwd door Timber en Robbie. Ik geef 'm nog 1 kans tot de 3e reclame.

EDIT2
3e reclameblok na 84 min. Het is 1 ongeloofwaardige vechtscene. Ik geloof dat je 30 keer geraakt moet worden voor je gewond bent. De hele invasie wordt gefolmd dor de ogen van een waarnemer bij 1 peleton bij LA dat niets bereikt en terug probeert te komen bij de basis voordat de luchtmacht alles plat gaat gooien.
Maar ik heb niks beters te doen, mijn vrouw is al op 1 oor.

EDIT3
Laatste reclame na 118 minuten. Commando is omgevormd naar een zelfmoord eenheid. Hier heet dat heldendom, bij tegenstanders terrorisme...........

Laatst bewerkt:
Aan die film heb je niets gemist Harm. Één grote schietpartij zonder dat je eigenlijk te weten kwam tegen wie eigenlijk. Driehonderdvierentachtig in een dozijn.
Nu maar langzamerhand richting cryptogram.

De rust allen!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back