HK450 GT PRO...eerste zelfbouwheli

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door gadget74, 3 mei 2010.

1. gadget74

gadget74

Lid geworden:
    31 mei 2009
    Ik ben ook geen ervaren bouwer maar met behulp van de filmpjes van finless bob kwam ik er aardig uit. Ik heb de gebruiksaanwijzing van align gebruikt me een andere gebruiksaanwijzing voor de belt. Dat is echter niet zo heel moeilijk.

Je zal alle schroeven uiteindelijk moet threadlocken maar niet met van dat permanente spul maar een wat minder vaste threadlock variant.. Ik heb de motor al eventjes aangehad en dat veroorzaakt toch best wat trillingen in het frame waar de schroefjes uiteindelijk best van los zouden kunnen raken.

Maarten

2. RipD

RipD

Lid geworden:
    13 aug 2010
    Als je test of er threadlock aan een schroefje zit, voel je dan alleen als dat schroefje goed vast zit? of draai je het er toch helemaal uit en voeg je dan opnieuw threadlock toe? De rotorkop en staart kan ik best direct helemaal schroefje per schroefje nakijken en threadlocken zeker?

Het frame best als de elektronica ingebouwd is?

3. gadget74

gadget74

Lid geworden:
    31 mei 2009
    Ik maak inderdaad alles los en zet alles opnieuw in de threadlock..
    Het frame gaat volgens mij inderdaad het makkelijkst als alles gemonteerd is..1 schroefje per keer... het kost wat tijd maar dan valt hij ook niet uit elkaar. De Cyclic servo's zou ik eerder doen...

Maarten

Deel Deze Pagina