hlg gezocht

Ik heb net een rode dlg gekocht voor €200,-.
Verdere specs zijn niet van invloed!
Schrijf die duizend punten alvast maar achter mijn naam.:-)

Als f3k zo eenvoudig zou zijn, zou iedereen toch met een rode kist vliegen en met gemak elke taak 1000 punten halen?

Volgens mij heeft niemand gereageerd op de posting van Wissing.
Alle aandacht ging naar Buthead.

Dus we beginnen opnieuw.

Wie kan/gaat hem helpen?

Volgens mij zijn we blijven steken bij de vraag aan dhr. Wissing of hij nu een HLG of een DLG wil. Daar moet kennelijk nog een besluit in genomen worden. De verschillen tussen DLG en HLG zijn natuurlijk wezenlijk en vragen verschillende dingen van een zwevertje. Vandaar dat we dat echt moeten weten.

Ik kan me, gezien de ontwikkelingen op dit draadje, best voorstellen dat dhr. Wissing wat ontmoedigt(d,??) is.....

Ik kan me, gezien de ontwikkelingen op dit draadje, best voorstellen dat dhr. Wissing wat ontmoedigt(d,??) is.....

Ontmoedigd is het :-)
Ik ben het met je eens maar en komen soms zulke irreële vragen en verwachtingen. En nu dan ook nog dwaze antwoorden.

Als je recreatief wilt gooien met een DLG óf kennismaken met de sport op wedstrijdnivo kun je voor een 250 tot 300 euro met enig zoeken een leuke gebruikte kist vinden die heel blijft en waar je een heleboel lol mee kunt hebben.

Wil je op wedstrijdnivo bovenin meedraaien of zelfs winnen dan red je het daar niet mee. Naast dat je dan erg goed moet kunnen vliegen zul je moeten investeren in materiaal en jullie weten allemaal dat dat een kostbare aangelegenheid is. Ik denk niet dat het "bot" is om mensen daar op te wijzen.

Als diezelfde mensen dat niet willen geloven, prima. Ik snap niet goed dat een "topper" als Fireforx309 loopt te verkondigen dat je met een rode DLG van 200 euro wedstrijden kunt winnen. Dat is precies wat Buckhardt123 wil horen maar het slaat helemaal nergens op.

Ik vermaak me al jaren met een gebruikte Turbo 2004. Die heeft me meer dan 200 euro gekost. Ik weet dat die nooit en te nimmer met de huidige kisten kan wedijveren. En ook na een aantal jaren gooien heb ik zelf niet de illusie te kunnen tippen aan de capaciteiten van de heren die meedraaien in de top van de F3K competitie.
Maar ik weet ook dat ik iemand die net begint met DLG'en en een topkist heeft aangeschaft met een beetje mazzel de poep voor de ogen kan vliegen. F3K is zoveel meer dan buitenstaanders denken. Net als F3J.

Laatst bewerkt:
PH_AJH Als diezelfde mensen dat niet willen geloven, prima. Ik snap niet goed dat een topper als Fireforx309 loopt te verkondigen dat je met een rode DLG van 200 euro wedstrijden kunt winnen. Dat is precies wat Buckhardt123 wil horen maar het slaat helemaal nergens op.

ik schreef dat de heer fireforx309 een paar goede tips schreef. in de mail noemde hij ook namen van vliegtuigen die ik kan kopen. jullie vroegen zelf wat het vliegtuig moet kosten en wat voor kleur het moet hebben en daar geef ik antwoord op.

Maar daar kun je géén wedstrijden mee winnen.

Als dit je idee en doel is:
ik wil eerst met dlg beginnen omdat f3j moeilijk is en je daar niet meteen kunt winnen

F3K is minstens zo moeilijk als F3J, de vliegers zijn er net zo goed, het materiaal is er net zo belangrijk. Dus dat wordt hem niet.

Als je gewoon wilt leren vliegen en meedoen aan wedstrijden, dat kan. Dan is 200 euro trouwens nog steeds een krap budget omdat de goedkopere toestellen minder degelijk zijn. Je kunt beter iets meer uitgeven aan een gebruikte, wat oudere goede kist. Ga je meer plezier mee hebben. En die kleur....zet dat uit je hoofd, dat is echt niet zo belangrijk. Het zou het laatste zijn waar je op moet letten.

PH_AJH F3K is minstens zo moeilijk als F3J, de vliegers zijn er net zo goed

als de nederlandse dlg piloten zo goed zijn waarom moeten die dan een valhelm dragen.

Een valhelm is tegen andere kisten, niet die van de dlg piloot zelf ;)
(dat ik hier nog serieus op in ga)
Klinkt als: "Niet gehinderd door enige kennis van zaken" :rolleyes:
Is nog steeds heel erg waar.

Ik stop met deze onzin. Buckhard, succes verder.

Laatst bewerkt:
als de nederlandse dlg piloten zo goed zijn waarom moeten die dan een valhelm dragen.

daar heb je een punt

Big_smile.png

[edit] Ik mag er eigenlijk geen mening over hebben. Wedstrijdjes vliegen komt bij mij maar niet van de grond. A.s. zaterdag zou weer leuk zijn geweest. Maar ja, dan vieren mijn ouders hun huwelijk, gelijk met mijn vaders 60ste verjaardag. En zo is er elke keer wat :angry: [/edit]

Laatst bewerkt:

Oh shit ik ik maar denken dat we met een serieuze discussie bezig waren :hammer:
Om een beetje aan te sluiten op je eigen handtekening; nu snap ik ook ineens waarom Lewis Hamilton, Sebastian Vettel en al die andere F1 coureurs ook een helm dragen. Omdat ze niet zo goed kunnen sturen.

Ik heb het idee dat die leeftijd van 25 jaar volgens je profiel ook niet helemaal klopt trouwens.

omdat ik op dit forum geen antwoord krijg heb ik gisteren mail naar de heer fireforx309 gestuurd en die zei een paar goede tips. het vliegtuig moet rood zijn en moet 200 euro kosten ik wil niet zelf bouwen want dat doen ze bij f3j ook niet. ook zei de heer fireforx309 dat ik geen antwoord krijg welk vliegtuig ik moet kopen omdat ik bot geantwoord heb niemand zegt wat wissing moet kopen maar de meeste op dit forum zijn nog botter dan wissing.

ik heb helemaal niet gezegd dat een vliegtuig rood moet zijn en 200euro moet kosten... ik heb gezegd dat je moet tellen dat je vanaf 200euro pas een dlg hebt.
van rood nog minder sprake.

en ik heb inderdaad gezegd dat je erg bot was. loets toestellen zijn prachtig, ik zou ze zo besturen!

@ arjan, je moet niet alles geloven wat ie zegt.
ik ben wel van mening dat je iedereen een kans moet geven, hij is misschien een toekomstig kampioen...
hij heeft er wel al de air van!

@ buckhard, opletten met wat je schrijft, want wat ik geschreven had in je pb, was heel wat anders.
ik wil iedereen helpen en raad geven uit persoonlijk standpunt, maar dat wil niet zeggen dat ik alles even goed weet.
over de technische zaken spreek ik me dan ook nooit uit.

meneer fireforx309 ik heb niet geschreven dat u zei dat een vliegtuig rood moet zijn en 200 euro moet kosten dat schreef PH_AJH uit deventer. ik schreef dat u goede tips schreef en namen noemde van vliegtuigen die ik kan kopen. nog een keer bedankt voor u mail daar kunnen andere op dit forum wat van leren.

De deelnemers van de Tour de Franse kunnen dus ook niet fietsen...en als je op de moter een helm draagt ben zeker toe aan zijwielen......Zucht....sluiten dit draadje! Het gaat nergens meer over. En Buckhard, het is tijd voor gedwongen opname.)

Laatst bewerkt:
als je goed kijkt zie je dat er een punt tussen staat. ik schreef ook

ik schreef dat de heer fireforx309 een paar goede tips schreef. in de mail noemde hij ook namen van vliegtuigen die ik kan kopen. jullie vroegen zelf wat het vliegtuig moet kosten en wat voor kleur het moet hebben en daar geef ik antwoord op.

Kijk op F3K.nl, daar staat een lijstje onder "modellen". Realiseer je wel dat dit de prijzen zijn voor lege vliegtuigen, er komen dus nog 4 servo's, een ontvanger en een accu bij. Dat alleen kost je minstens 100 euro maar eerder 150.
Je hebt dan echt geen topvliegtuig of topservo's en wedstrijden winnen zit er niet in.

Ariekraakjr En Buckhard, het is tijd voor gedwongen opname.)

kijk eerst eens naar je eigen onderschrift voordat je een mening geeft.

Jezelf gedwongen op late nemen... hmm of schrijf je onder een pseudoniem en ben je vergeten opnieuw in te loggen..?

Misschien een ander idee. Post je ook op het F3J deel van het forum? Wellicht hebben ze daar tips voor een aanstormend talent. Of kunnen ze je vertellen hoe zij ooit met het F3J-virus besmet zijn geraakt!
Hier roepen we nog steeds geraag dat je met een MIMI kunt beginnen. Eenvoudig, twee-assig te sturen, niet duur, zelf te fixen en de kleur.. .oh daar hebben we het niet meer over.

Ik zo het idee dat iedereen in de maling genomen wordt, dit kan toch niet serieus genomen worden? Wel positief dat zo velen buckhardleers nog op weg willen helpen...

Ik zo het idee dat iedereen in de maling genomen wordt, ...

Met dat gevoel loop ik ook al een paar dagen rond. Anderzijds heb ik me een jaar jonger gelachen in die paar dagen. Daar wil ik wel voor in de maling genomen worden:)

Back