hlg gezocht

Met dat gevoel loop ik ook al een paar dagen rond. Anderzijds heb ik me een jaar jonger gelachen in die paar dagen. Daar wil ik wel voor in de maling genomen worden:)

allez, proficiat met je 32e verjaardag dan! :p

Ben een beetje begonnen met het opruimen van Tantalussen met lelijke kleuren.
Heb er 2 in een klap weten uit te schakelen. Sorry Aldert, het moest gewoon.:yes:

Ben een beetje begonnen met het opruimen van Tantalussen met lelijke kleuren.
Heb er 2 in een klap weten uit te schakelen. Sorry Aldert, het moest gewoon.:yes:

No problem, vanwege de kleur bleven m'n prestaties achter. Het was slechts een logisch gevolg om hem in tweeën te smijten :mrgreen: . Het was mij nog niet gelukt, je richt denk ik beter (F3J gevlogen neem ik aan?).

Vriendelijke groeten,
Aldert

en zoals iedereen al verwacht had heeft een f3j piloot makkelijk het wk dlg gewonnen.

Was duidelijk een ELF!
Vliegen met een Full size is voor een F3J piloot wel erg makkelijk.....

En als deze F3J piloot straks nu ook bij F3J wint...?
Schrijf je dan dat het duidelijk is dat het een F3K piloot is die bij F3J wint..?

Ik ben er weg van!
Oefenen met een F3J (rood) om bij F3K makkelijk te winnen!
Deeed Alex ook al.
Alhoewel ik twijfel of F2D gaan vliegenvliegen niet een betere zet is (die draaien immers ook..)

@ Loet: heb jij nog een bosje rode Combatjes hangen?

wat een onzin allemaal maar dat kun je natuurlijk verwachten op een dlg forum het f3j forum is wel serieus maar daar wordt veel minder geschreven omdat dat allemaal te geheim is.

Het schijnt dat oud F3Jers nu ook bij F3K alles geheim houden.

F3b --> f3j --> f3k

Herr Buckhardt,

Genau F3B is die uberklasse und dan gibt es F3J und dan gibt es nichts und dan gibt es F3K. Das ist ja kinderspiel...zuss

Herr Zimmermann

Herr Buckhardt,

Genau F3B is die uberklasse und dan gibt es F3J und dan gibt es nichts und dan gibt es F3K. Das ist ja kinderspiel...zuss

Herr Zimmermann

F3 JOT ist für alte Herren mit big bodies (David Hobby ist WM F3J). Der kann man problemlos rausrollen :p Und die F3J Piloten können nicht landen ohne sowieso die Nase zu platzen :)

F3B ist nur für reiche Leute wie Herr Zimmermann die sich ein Flieger jenseits von 1K€ leisten können. Passt übrigens auch nicht in mein Carrera das "Ding".

Aber F3K . . . hahaha !!! dasz ist für Athleten wie Ich : jung, hübsch, intelligent, reich und mit ein Übermasz an Talent.

Henk : weeral zelfoverschatting vermoedt ik ?

Back