HMS Victory Mantua -Panart 1/78 (Henk)

• Topicstarter Topicstarter Flying Scotsman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een kleine update

Wat een geëmmer;)

0A1ADBED-B537-4DED-AC42-335EB19DF930.jpeg

Heren wederom allen bedankt voor alle positieve reacties.:thumbsup::thumbsup:

15 maart wist ik (nog)niet waar ik aan begon, als beginneling heb ik veel moeten leren en moeten lezen om zover te komen waar ik nu ben op 13 okt.
De gebrekkige handleiding is beslist geen hulp en zet mij regelmatig voor een vraagtekens. Deze ligt dus inmiddels de meeste tijd in de lade en haal ik inmiddels alles van de tekening af en maak dankbaar gebruik van de alle hier aanwezige kennis en en behulpzaamheid.:wave:wave

Ik heb even gespiekt aan je begin van het verslag:) maar wat laat je fantastisch werk zien zeg! Erg gaaf om te zien wat je in deze tijd hebt bereikt:worship:

Ja henk je gaat als een Flying Scotsman en de stoom komt er van af zo hard als je gaat met de bouw van dit prachtige schip en ik weet nog goed toen je er mee begon afgezien ik hetzelfde bouwdoos heb.
En kan er over mee praten dat het een karige handleiding heeft en waar ik zelf ook moeite mee heb en zal krijgen als ik weer zover ben dat ik er verder mee aan de slag kan met bouwen :).

Ik vind het knap hoe je dit gedaan hebt en ongetwijfeld nog verder zal gaan doen:wave..
Gelukkig bestaat er deze forum :banana::banana::banana:

Mvgr Reinier

Ik heb even gespiekt aan je begin van het verslag:) maar wat laat je fantastisch werk zien zeg! Erg gaaf om te zien wat je in deze tijd hebt bereikt:worship:

Hans, dank je wel:).
Mannen zoals Jij - Piet SAN -Jan Zwart- Stephan Kertész - Hoosterw(Hans) - Pingu57(Peter) -Mees Ippel- Jacques (Koos) en nog een aantal mensen ( excuses dat ik jullie niet vernoem) zijn voor mij wel een motivatie om het zo origineel mogelijk te maken en te doen. Er gaat natuurlijk wel eens wat fout (beginners fouten :rolleyes:) maar dat zijn de leer processen waar je door heen moet. Alhoewel ik wel van mening ben dat de HMS Victory nou niet direct een model is voor de beginnende modelbouwer.

Ja henk je gaat als een Flying Scotsman en de stoom komt er van af zo hard als je gaat met de bouw van dit prachtige schip en ik weet nog goed toen je er mee begon afgezien ik hetzelfde bouwdoos heb.
En kan er over mee praten dat het een karige handleiding heeft en waar ik zelf ook moeite mee heb en zal krijgen als ik weer zover ben dat ik er verder mee aan de slag kan met bouwen :).

Ik vind het knap hoe je dit gedaan hebt en ongetwijfeld nog verder zal gaan doen:wave..
Gelukkig bestaat er deze forum :banana::banana::banana:

Mvgr Reinier

Reinier, dank je wel.
Ja inderdaad de stoom komt er bijna soms letterlijk vanaf (vooral uit de oren:D) zoals het lijkt. Sinds ik met deze hobby gestart ben wordt er menig vrij uurtje ingestoken en dan kun je meters maken;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back