Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uh, om die reden één kopen en twee reserve. Mocht het lang heel blijven dan raak je de onderdelen wel kwijt op de club. Genoeg liefhebbers.Wat ik wel nadelig vindt is dat 10x een goedkoop dingetje , uiteindelijk best een bedrag word bij het afrekenen....
Ik ben maar gestopt met " kopen omdat het goedkoop is" en ben weer veilig aan de grond, en koop nu enkle wat nodig is, want met 5 lipo's per model, terwijl je er maar maximaal 2 gebruikt, op een rijdag, is natuurlijk jammer, en weggegooid geld.
Tegen de tijd dat ze aan vervanging nodig zijn zijn ze en weer goedkoper, en hebben ze meer capaciteit.![]()
De Douane van België staat er om bekend dat ze moeilijk doen. Geldt ook voor Italië. Om het risico van gezeur te vermijden zal waarschijnlijk niet naar België verstuurd worden. :?Nederland wel, Frankrijk ook, UK ook, maar België niet?
Hoezo moeilijk doen?
Ik heb juist de omgekeerde ervaring.
Op honderden aankopen buiten de EU kan ik op twee handen tellen hoeveel keer ik 'er uit gepikt' ben (meestal bij US import, en 1x bij HobbyKing - EMS verzending).
is er een bepaalde manier waarop ik alleen de artikelen uit duitsland kan zien?? of komt daar een aparte site/afdeling voor?
Mijn lipo's liggen alvast vast bij de douane... *zucht*
Met verzending vanuit duitsland???
zo juist 2 regelaars besteld. Benieuwd hoe snel ik ze heb.