HobbyKing European Fly-In hosted by E.M.C.R. Rozenburg, 1 en 2 augustus

Oops. Overheen gelezen. Nou ja, kijken kijken en niet kopen dan. [emoji4]

Zondag houdt HK een veiling van de vliegtuigen die ze op de tour mee hadden.
Daarnaast kan je met een beetje een mobiel abonnement altijd bij ze kopen natuurlijk :p

Gaat er iemand op zaterdag met de auto vanuit regio Amsterdam? Ik zoek een mogelijke lift voor mijn zoon. (De locatie is niet heel erg ov-vriendelijk.)

Wij vinden het niet erg...
Vanuit Grön prima te berijden hoor, gewoon wat vroeger vertrekken :)

Er komen mensen uit Denemarken met de auto naar ons evenement toe dit weekend...

Centraler ? Utrecht bijvoorbeeld ? van Utrecht naar Rozenburg is mischien 45 minuten. Best te doen heur . Maar voor wat HK spul zou ik ook die reis niet maken.
Ik ga er even lunchen denk ik, mooi weer, een leuke rit en een prachtlokatie omgeven door veel vliegwerk en mooie dingen zijn de moeite wel waard

Laatst bewerkt:
Bedoelde met centraler meer dat het nu tegen de kust aan ligt. Richting apeldoorn zou het voor duitsers ook veel beter te doen zijn.

:)@ Herman

Je kan overnachten hoor, tentje en sloapzakkie mee, zorgen wij voor de koffie en gezelligheid
En misschien dan wel de moeite waard voor jou?
Je bent van harte welkom hoor net als alle andere gastvrije gruningers die ik ken o_O

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er mensen uit zuid Limburg die er zaterdag heen gaan?
Ik ga sowieso kijken, leuker met een paar man samen,
anders lekker tourtje op de motor.

weer ziet er super uit ! # heel veel zin in. Hoop dat het veld vlak genoeg is voor mijn Grumman Goose om te started en landen. . .

@ Ger , kan je een handje helpen met de handstart van de empire ?

- vanaf welk tijdspit zijn vlieger welkom ?
- 12v /200v voor laden aanwezig ?

Mvg,

Bart

Bijlagen

• vlcsnap-2015-07-28-23h04m33s987.png
    vlcsnap-2015-07-28-23h04m33s987.png
    564,1 KB · Weergaven: 170
@ Bart.
Probeer de mijne ook mee te nemen zodat er dan 2 Short's S23 kunnen hangen, opgooien no problemo, er is een generator aanwezig dus 230V sowieso.
Wij mogen iedere dag vliegen :D en ons veld is altijd in een topconditie, vlieg er regelmatig met m'n ouwe F86K en deze vind een biljart lakentje wel fijn ;)
Vanaf vrijdag kan er gevlogen worden tussen de bedrijven door, caravans neerzetten e.d. hekken plaatsen maar denk sowieso s'avonds lekker vliegen met de LED schuimpies.

Back