HobbyKing Jetiger

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door stephan_eggy, 25 mei 2010.

1. boerjan

boerjan

Lid geworden:
    10 dec 2009
    gistere 2 nieuw servo,s erin moeten zetten ,de orginele begonnen te trillen en herrie te maken en uit ballans,rommel.

2. stef stuntpiloot

stef stuntpiloot Forum veteraan

Lid geworden:
    26 dec 2010
    Welke servo's heb je er voor gekocht?

3. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004
    Stef,

Geheel off topic maar ik heb interesse in die alpha Jet naast die lelijke kakbruine delta, ook HK? Ging die voor de 70 mm fan aanschaffen van ze;)

Anders eens een Pb sturen

Stevo

4. boerjan

boerjan

Lid geworden:
    10 dec 2009
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro Servo[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]/ 1.6kg / .12sec Micro Servo[/FONT]

2.69 dollar,een rip uit mn lijf haha.

maar ze doen het perfect,hij vliegt er strak mee.

5. stef stuntpiloot

Lid geworden:
    26 dec 2010
    Okee dat is ook belangrijk. Passen ze goed? ik wou er zelf MG digitale servo's in gooien uit de DE warehouse: TGY-375DMG MG Digital w/ Heat Sink (DE Warehouse) Lijkt me wel een mooie toevoeging, ik vraag me wel af in hoeverre ik het daadwerkelijk onder het vliegen merk, maar zou verschil moeten maken in precisie kracht en ook in betrouwbaarheid

6. boerjan

boerjan

Lid geworden:
    10 dec 2009
    de maten zijn gelijk aan de originele,

die turnigy zijn wel duur 17 dollar,dat moeten dan wel hele goeie zijn;)

ik heb deze van RCtechnics 2 x Gening High Speed Digital Servo 14g, 2.2Kg, 0.09s (GN-D95MG) = € 25,90 in mn funjet,maar die haperen ook al,die heb ik vervangen door deze van hk [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]MG16 Metal Gear 2.9kg/.08sec/18.8g, die zijn wel goed,alleen iets groter
    [/FONT]

7. stef stuntpiloot

Lid geworden:
    26 dec 2010
    ach dan zit je op 24 euro voor 2 servo's als het resultaat betrouwbare, snelle, accurate en sterkere servo's heeft dan kan het de moeite waard zijn.. ik denk dat de mg16 te groot is, het idee is uiteraard om het vliegtuig zo licht mogelijk te houden om hem zo goed mogelijk te laten vliegen.

8. Weteringetje

Weteringetje

Lid geworden:
    5 nov 2011
    Heb ik er ook in zitten doen het perfect!

9. Weteringetje

Weteringetje

Lid geworden:
    5 nov 2011

Het past prima met de 2200 3s, bij mijn jetiger heb ik wat schuim weggesneden en dan past het prima.. Mischien dat je ellevator wat aan moet passen omdat het vliegtuigje iets zwaarder word maar verder geen probleem!

Deel Deze Pagina