Burp
Forum veteraan
Blijkbaar heeft iemand dat al gedaan (of Burp kwam toevallig zelf een kijkje nemen) en heeft de desbetreffende mod het besluit al genomen dat dit topic dicht kan. Het enige wat ik mij afvroeg is, waarom dat dan niet meteen gebeurt.
Ten eerste houd ik dit draadje al vanaf het begin scherp in de gaten, ik weet inmiddels heel goed welke kant het op gaat

Waarom niet meteen, ik zal dat even uitleggen. Ik wil niet een post plaatsen en zo het laatste woord hebben dus misschien had iemand nog wat nuttigs toe te voegen. Vrijwel alle posts na die van mij voegen niets meer toe buiten dat het nu echt een winkelbespreking wordt. Dat is ook de reden om een slotje erop te gooien. De nieuwswaarde is nu weg en we gaan anders alleen maar verder met discussies die reeds in andere draadjes worden gehouden, de Turnigy 9X bv, CE stickers en noem maar op. Maar nu heb ik alsnog het laatste woord omdat er nu ook het slotje op komt. Kortom, je kunt het niet goed doen, in ieder geval niet voor iedereen.
Conclusie van dit draadje is simpel,
HobbyKing heeft een distributiecentrum in Nederland. Veel producten zijn of worden toegevoegd.
Gelukkig hebben we ook Nederlandse leveranciers die precies hetzelfde doen en die bespreken we ook niet tot in den treuren.