Hoe vervoer jij jou F550?

Ik heb ook met 6 pootjes. De andere 4 zitten onder de armen. De voorste 2 zie je alleen, ik weet niet of het kan als ik ze onder de armen plaats (i.v.m. de gimbal en stabiliteit).

Hier zag ik overigens de case voor $90,-: DJI F550 Multi-Rotor Aluminum Case - Bag & Case
Een inkoopactie heb ik wel eens gedaan met wat anders, nadeel is dat dit vaak uit het buitenland moet komen en je over best wel aardige bedragen gaat hebben.

Deze laatste ga ik toch even volgen, voor die prijs wil ik de gok wel wagen. Jammer dat er momenteel geen op stock zijn.
Bedankt om de link te delen.

Ik kreeg zojuist reactie via Ebay. Wordt er niet echt veel wijzer van helaas:

Friends!
About your problems! We judge by the picture you this aircraft with our boxes are right! But also to mount DJI-Zenmuse-H2-H3-3D-Montageadapter but we do not actually tried! Sorry! I hope for you to solve more problems! Do you have any other questions, please contact us!
Best wishes!
Emmi
- rchelipart

Ik zou er op rekenen dat je zelf nog wat snijwerk moet doen. Belangrijkste vraag zou zijn, hoe diep is de koffer, maar als ik kijk naar de zender die er in zit, toch behoorlijk diep. Hou je eigen zender eens naast de F550, dan heb je een idee.

Ik heb eindelijk reactie van de winkel van de '90 dollar link'. Ik zag dat je via whatspp ook een bericht kon sturen.

Ze verwachten de koffers rond juni weer binnen. Ze hebben op dit moment nog 1 koffer liggen maar daar zit een klein gaatje aan de zijkant.
Ik heb gevraagd om een foto van die koffer, misschien is er iemand geïnteresseerd in de koffer wanneer ik de foto plaats. Zal ook nog even vragen naar de binnenmaten.

Edit:
Inmiddels fotos via Whatsapp ontvangen:

20150228003320_zpsiydaq7ve.jpg

20150228003320_zpsiydaq7ve.jpg

Heb hem iets vergoot op mijn mobiel. De maat is dan wat beter te lezen. Volgens de verkoper is de binnenkant 20cm hoog tot de rand. Ik hou het ruim aan met 18 cm.

20150228003302_zps7kbjzwt1.jpg

Het gaatje:
20150228003311_zpsytdjwppv.jpg

20150228003241_zpsfzmjv5t9.jpg

Het gaatje valt nog mee, dit zou je nog dicht kunnen maken. De foam is al voorgesneden maar moet je er zelf nog uit halen zo te zien. Handig voor als je dingen nog wilt aanpassen dan kan je de foam nog gebruiken.

Laatst bewerkt:
Even een update:

De webshop wilde eerst niet naar Nederland verzenden. Uiteindelijk heb ik hem zover gekregen dat hij toch een prijs maakt voor het verzenden.
Door het gewicht en volume van de koffer zou het verzenden 1400 Malaysian ringgit kosten, omgerekend een 343 euro... veel te gek natuurlijk.

Hij gaat nog even kijken naar een andere mogelijkheid, anders bestel ik hem gewoon ergens voor 130 euro. Dan weet ik zeker dat het verzenden erbij inzit.

Ja die had ik ook gezien. Inkoop kosten die dingen niks. Want als ze voor 90 dollar worden aangeboden en je hem zo in die shop ophaalt dan zit er best een leuke winst in.
Ik wacht nog even wat zijn alternatief is.

Ik heb voor €100,- een vierkante Hardigg kist op de kop getikt. Weliswaar legergroen, maar dat boeit niks. Hij is wel knap aan de maat, voornamelijk de hoogte is wat heftig. En hij moet nog gevuld worden met schuim cq. plukschuim. Mijn 550 is nog niet helemaal klaar, en ik wacht al 6 weken op de zender die maar niet leverbaar is. Ook die wil ik een plek in de kist geven.

Op zich best een mooie kist, kan alleen niet verder nu...... :mad:;)

iemand hier met een f550 en apm ipv de dji besturing? Ik zou graag wat willen vragen betreffende pid's en drift ondanks gps lock

Back