Goed bezig geweest ;-)
Als er wat tijd en mensen over heen geweest zijn, zou ik het stuk erg graag in de algemene sticky op willen nemen..
Trouwens, 1 van de reacties gaat over vliegen zonder gyro
de man praat over de revo mix, het ding waarvan men in de 401 handleiding stellig vermeld word dat deze UIT moet staan voor een correcte werking
Hiermee kon (kun) je in de zender de verhouding staart/gas regelen
bij windstil weer en de correcte revo instelling, zou je dan gewoon goed rond moeten kunnen vliegen
Niet dat ik het kan ;-)
Alleen het stukje "rate" mis ik eigenlijk een beetje wat de gyro nu exact wel, en wat niet corrigeert.
In de beslommeringen had je hier een uitspraak over, dacht ik
iets over dat er een beweging wordt geconstateerd, er door de gyro een reactie op de beweging wordt gegeven, alleen dat er niet wordt gecontroleerd of de staart werkelijk op de juiste plek staat..
Hmm
Trouwens, ik heb nog een fbl nostab hobbyproject..
misschien die gyro eens eraf slopen en revo erop zetten
Als er wat tijd en mensen over heen geweest zijn, zou ik het stuk erg graag in de algemene sticky op willen nemen..
Trouwens, 1 van de reacties gaat over vliegen zonder gyro
de man praat over de revo mix, het ding waarvan men in de 401 handleiding stellig vermeld word dat deze UIT moet staan voor een correcte werking
Hiermee kon (kun) je in de zender de verhouding staart/gas regelen
bij windstil weer en de correcte revo instelling, zou je dan gewoon goed rond moeten kunnen vliegen
Niet dat ik het kan ;-)
Alleen het stukje "rate" mis ik eigenlijk een beetje wat de gyro nu exact wel, en wat niet corrigeert.
In de beslommeringen had je hier een uitspraak over, dacht ik
iets over dat er een beweging wordt geconstateerd, er door de gyro een reactie op de beweging wordt gegeven, alleen dat er niet wordt gecontroleerd of de staart werkelijk op de juiste plek staat..
Hmm
Trouwens, ik heb nog een fbl nostab hobbyproject..
misschien die gyro eens eraf slopen en revo erop zetten