C
CNSchipper
Guest
Onlangs de HoneyBee FP 2 ontvangen. Mooi dingetje. Heb alvorens te vliegen eerst de organen getest, hierbij moest ik de rotorbladen er af schroeven. Alles zag er goed uit.
Rotorbladen er weer opgezet, (oefen)landingsstelsel eronder en proberen...
Hij trilde heel 'snel/constant' alvorens hij in de lucht was.
Toen ik de rotorbladen daarna wat steviger vastschroefde, was dit weg. maar zodra hij in de lucht kwam (en dus echt veel touren maakte) trilde hij ENORM. hij maakte echt hele rare krullen, stortte eigelijk gelijk weer neer.
- De rotorbladen zitten dus stevig vast, deze lopen in 1 lijn met elkaar, geen beschadigingen.
- Die balancer is aan de ene kant 1mm langer dan aan de andere kant. (veroorzaakt dit alleen deze enorme trillingen?)
Kan iemand mij vertellen wat waarschijnlijk het probleem is?
Rotorbladen er weer opgezet, (oefen)landingsstelsel eronder en proberen...
Hij trilde heel 'snel/constant' alvorens hij in de lucht was.
Toen ik de rotorbladen daarna wat steviger vastschroefde, was dit weg. maar zodra hij in de lucht kwam (en dus echt veel touren maakte) trilde hij ENORM. hij maakte echt hele rare krullen, stortte eigelijk gelijk weer neer.
- De rotorbladen zitten dus stevig vast, deze lopen in 1 lijn met elkaar, geen beschadigingen.
- Die balancer is aan de ene kant 1mm langer dan aan de andere kant. (veroorzaakt dit alleen deze enorme trillingen?)
Kan iemand mij vertellen wat waarschijnlijk het probleem is?