Hotbodies E-zilla

Weet niet welke e-zilla jullie hebben zien rijden.
Maar de e-maxx is stuk trager dan de e-zilla.
Er zijn wedstrijden geweest, standaard uit de box.
Met zelfde accupacks etc en toen moest de e-maxx echt wel zijn meerdere erkennen in de e-zilla.

Zowel op snelheid, wendbaarheid, en jumps.

En off road racer...
En beetje plagen kan geen kwaad, als dat al niet kan op een forum. Dan hoef je niet eens een forum te starten want das de hele pret aan een discussie.

Maar jeroen en off road jullie mogen gerust keer naar mijn achterbumper kijken hoor ;-) ben de moeilijkste niet.

Maar jeroen en off road jullie mogen gerust keer naar mijn achterbumper kijken hoor ben de moeilijkste niet.

Ik rij wel gewoon over die kleine Nikko van je heen hoor :lol: :lol: :lol:

Beet my truck :lol:

Ik zal mijne morge ofzo weer eens meten, laatste meting stond op 39,7km/u (slipkoppeling zat een beetje los :oops: )

Trouwens, het gaat niet om snelheid maar om het pure vermogen he :wink: 8)

Bij onze club www.amcc.nl rijden er 2 e-zilla's en 1 e-maxx. Paar weken geleden een wedstrijd gehad. Daarbij waren de zilla's echt niet sneller dan de maxx. Kan best onder andere omstandigheden anders zijn.

Lijkt me leuk, beetje bumperkleven. Waar spreken we af :?: :D :?:

Cirquit rijden is altijd lastig te meten.
je hebt rijders en rijders..

Ik heb zelf nog nooit op cirquit gereden, dus durf met gerust te zeggen dat je me er uit rijd.
Maar dat zegt niets over de e-zilla.

De tests/wedstrijden waar ik het over had waren meters in tijd, behendigheid en jumps door een persoon gereden.

Heb nog geen rijbewijs dus wordt ook een trein.

Zo kan ik het ook winnen op de AMCC-race. Ik reed met een half weggesmolten Tamiya stekker en daar kwamen we pas achter toen mijn broer met dezelfde stekker ging proberen na ik was uitgevallen. Oh, niet te vergeten dat afgebroken oog aan de achterkant. Broerlief pakte in het verleden iets teveel stoeprandjes.

Wij rijden pas sinds begin dit jaar en jij hebt je MAXX al een mooi tijdje. Maar onze wraak zal zoet zijn. Ik hoop er de volgende keer ook bij te zijn. Waarschijnlijk neem ik dan ook mijn gekietelde Baja King mee.

Oh, en je kan op internet vinden dat de Zilla motoren krachtiger zijn dan de MAXX motoren :evil:

Jep.. Maar dat is ook echt het enige minpuntje, want waar zie jij mooie alu hop - up's voor de Zilla dan..?

Er zijn al een paar fijne custom chassis te krijgen. En HB gaat binnenkort een eigen webwinkel beginnen voor het leveren van de onderdelen. Oh, en RC dinges heeft er al een metalen rolkooi voor.

De mooie parts komen vanzelf wel. Verschil is dat de Zilla standaard al heel stevig is. De E-MAXX moet je eerst voor een paar € 100,- updaten voor het stevig wordt.....

Even een vraagje

Heeft de E-Zilla er nou eigelijk ook een 2bak in zitten, of dat nou net nog niet :?:
En ik heb ergens een filmpje gezien, maar daar zag ik dat de vering nogal stug was en dat hij snel voorover ging, is dit bij elke zo :?:

Er zit geen 2 bak in. Electro heeft eigenlijk geen versnellingsbak nodig. Het maken van de voorwaartse koprol heb ik weten te voorkomen. Het remvermogen op mijn zender wat teruggeschroefd. Op een high-grip area maakt ie nu geen koprollen meer. Op losse ondergrond deed ie dat al niet.

Ok...dat is dus gewoon bij die gene in dat filmpje, dat vond ik namelijk wel raar :wink:

Een 2 bak vind ik zeker handig maarjah, daar verschillen de meningen dus over :lol:

Electro heeft eigenlijk geen versnellingsbak nodig

Bij een standaard auto niet nee, maar bij de E-Maxx Word het een ander verhaal, alsje nou +40 gaat met dat karretje, is het gewoon Ontzettend handig!

OK, af en toe blazen is best lekker met zo'n auto. Maar voor het hardrijden pak ik mijn Corally C4.1 wel. De zilla is voor het ragwerk.

Dat is waar..maar daarvoor is de 1e versnelling he...daarmee ploeg je overal doorheen :wink:

Maar hoe zit het met de rijtijd, is die dan een beetje te vergelijken :lol: (toch vergelijken he :D )

Waarschijnlijk wel. Er zitten bij allebei 2 packs in. Dus het verschil zal niet zo enorm zijn. Ligt er natuurlijk ook aan wat je doet met de auto.....

Jester zei:
Zo kan ik het ook winnen op de AMCC-race. Ik reed met een half weggesmolten Tamiya stekker en daar kwamen we pas achter toen mijn broer met dezelfde stekker ging proberen na ik was uitgevallen. Oh, niet te vergeten dat afgebroken oog aan de achterkant. Broerlief pakte in het verleden iets teveel stoeprandjes.

Wij rijden pas sinds begin dit jaar en jij hebt je MAXX al een mooi tijdje. Maar onze wraak zal zoet zijn. Ik hoop er de volgende keer ook bij te zijn. Waarschijnlijk neem ik dan ook mijn gekietelde Baja King mee.

Oh, en je kan op internet vinden dat de Zilla motoren krachtiger zijn dan de MAXX motoren :evil:

Hee Jester, voel je je aangesproken? Waarom, zeg ik iets negatiefs over de e-zilla?

Jeroen E zei:
de zilla's echt niet sneller dan de maxx. Kan best onder andere omstandigheden anders zijn.

Ik schrijf niet dat ze langzamer zijn toch? En dan schrijf ik ook nog dat het op een ander circuit anders kan zijn? Hoezo kritiek?

En verder:
- als ze op een zillaforum beweren dat de zilla motoren krachtiger zijn is dat op z'n minst verdacht :D Ik denk dat de motoren gelijk zijn.
- die gekietelde Baja King heb je het al jaren over, maar neem je nooit mee want dan breken de accu's ofzo? Bovendien is het vergelijken van een Baja King met een maxx of zilla net zoiets als, nou ja, lijkt me duidelijk :P

Maar nogmaals, noem tijd en plaats en we zullen zien :P :P

Probleem met de BK is dat het een TL01B chassis is. Prima chassis, maar het pack ligt er dwars onder. Met wat steun in het midden En ik heb idd bij een flink sprong een racepack in tweeën gebroken. Maar volgens mij is alles nog compleet. Ik zet er een 19T Corally racemotor (als het anker nog heel is, het ding komt na 2 jaar racen aan zijn einde) in en dan zie je wat ik bedoel....

Volgens mij heb je de BK wel eens op een open dag gezien. Daar stond ie een paar keer. Ik neem hem mee, omdat het meenemen van 2 monstertrucks weer wat veel is. Ik hoop alleen dat mijn broer dan dat onderdeel van de Zilla besteld heeft. Kan die er weer bij mij onder.

Ik voel me niet aangevallen. Don't you worry.

Back