Hotbodies E-zilla

yep zwarte savage veren , past gewoon als je dat zwarte plastic tussenstukje eruithaald waar die rode veren in hangen

voorwielaandrijving doet het nu weer weet niet voor hoelang lol

31706332242.jpg

tjah Hot bodies Ezilla zou je niet meer kunnen krijgen
je kunt hem nu kopen als een HPI E-Savage met 3 soorten kappen een beetle zoals de ezilla maar dan in hpi kleuren en de quad rijder en een truck kap

dus zou de oorspronkelijke hb ezilla maar in de kast zetten

oh ja de hpi is precies dezelfde mischien alleen duurder;)

Hallo, ik maandag 4 dec. nog een HB E-Zilla gekocht in Heemskerk.

Van de week een keer mee gereden.

20 jaar geleden had ik een Tamiya Hornet gekocht dat was mijn eerste auto.

Nu de hobby weer opgepakt.

Groeten Jeroen

lijkt me wel een leuk autootje... Ook pure nostalgie voor mij... Vroeger met de Tamiya Astute gereden... Toen was het al met carbon parts... Qua prijs lijkt de E-zilla wel interessant...

*kick*

Heeft iemand al de shock gevuld met andere olie en voorzien van andere veren? Ik las op het e-savage forum iets over 35W olie en blauwe Savage veren. Iemand daar ervaring mee?

Jester zei:
*kick*

Heeft iemand al de shock gevuld met andere olie en voorzien van andere veren? Ik las op het e-savage forum iets over 35W olie en blauwe Savage veren. Iemand daar ervaring mee?

Geen olie, maar ik heb gisteren 4 blauwe veren gekocht, voor aan elke kant eentje. Zoals je op de foto's ziet staat hij nu een stuk hoger :)

s1.jpg

s2.jpg

Heb ook een nieuwe body gekocht, maar in 1 kleur gespoten (kon ik maar beter spuiten ;)):

s3.jpg

s4.jpg

Jester zei:
*bump*

Jawel, ze zijn verkrijgbaar. De aluminium hop-ups voor de E-zilla/E-Savage! Ziet er heel gaaf uit. Ben al helemaal gelukkig met de alu C-hubs!!

http://www.teamstrc.com/ebproduct.asp?catmainid=2&p=1

Ha vet. stevige onderdelen.
Ik heb juist van de week nieuwe motoren en regelaar besteld voor mijn e-savage, dan is een paar extra stevige onderdelen wel makkelijk.

Motoren 550 serie: LRP BIG block special 12 turns (max power / High torque)
Regelaar Novak: Super Duty XR Reversible ESC

hoi,
nou de nieuwe accu`s zijn geweldig, wat een "power" de voorwielen zijn bijna niet op de weg te houden
en de snelheid was al niet mis, maar dit gaat als de brandweer...
had beetje weing grip, maar dat lag aan plek waar ik reed
veel fijn split op de parkeerplaats
maar als het gras in t park hoger is dan de ezilla :!: dan in dat voor ff wel leuk,
wel jammer dat t lange gras overal omheen draait
nu is de aandrijving links achter helemaal weg :cry: :|
nu het schoonmaken bleek dat de _universal shaftset #70555 gebroken is
valt mee maar toch... weer bijna 28 Euro

nu ff alleen maar voorwiel aandrijving dan in afwachting van de onderdelen..

my.php
[/URL][/img]

groet franz

Je kan als tijdelijke oplossing de van de voorwiel aandrijven een achterwiel aandrijving maken. Dan rijd ie wel wat beter. Kapotte aandrijflijn heb ik nog niet meegemaakt.

Ook ik ben sinds vandaag een trotse E savage rijder.
Mijn buurjonge en ik hebben vandaag allebei 1 gekocht en ze rijden super. Wel had ik eerst even een probleempje, mijn batterij ging maar een halve minuut mee en ging dan bijna niet meer. Maar achteraf bleek het de 12V voeding te zijn, nu hebben we de laders op een gewone batterij hangen. Hoe lossen jullie dat op?
Oh en wat hebben jullie er allemaal aan veranderd, wat zijn de belangrijkste mods, tunes?

Groetjes

Joris

Je kan kijken naar een nieuwe lader of een Voeding ( 230 - 12 V )

joris818 zei:
Mijn buurjonge en ik hebben vandaag allebei 1 gekocht en ze rijden super. Wel had ik eerst even een probleempje, mijn batterij ging maar een halve minuut mee en ging dan bijna niet meer. Maar achteraf bleek het de 12V voeding te zijn, nu hebben we de laders op een gewone batterij hangen. Hoe lossen jullie dat op?

:yes:

Ruskenhunter zei:
joris818 zei:

:yes:

:oops: :lol:

Misschien toch even zeggen dat ik nu mijn batter-lader op een pc-voeding gehangen heb. Het is een 300 watt voeding van een onbekend merk.

Bleek dat hij een 12V uitgang had met 10A, dus geprobeerd en alles werkt perfect. Ik merk nu ook dat de batterijen feller opladen (met als aangenaam gevolg dat de auto ook harder gaat).

Back