serge pot
Forum veteraan
Klopt die zijn bij alle arf toestellen uit de lagere en middenklasse minder.
Blijf altijd onthouden dat een arf zo goedkoop mogelijk in elkaar gezet wordt. En dus kwalitatief altijd wat te wensen overlaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet, daar maak ik stekker verbindingen. 3 voordelen. 1 geen gefrummel met draadjes in de romp. 2 geen kans op fout aansluiten. 3 het werkt netter af.
Blijf altijd onthouden dat een arf zo goedkoop mogelijk in elkaar gezet wordt. En dus kwalitatief altijd wat te wensen overlaat.
ik heb een extreme flight..
qua lijm an sich goed, maar wel nalopen.
zeker de motorbox.
geen idee wat ze gebruiken, een soort half zacht blijvende hot glue of zoiets.. goed genoeg voor het meeste.
maar ik vertrouw het dan toch niet genoeg voor de echt kritische plaatsen.
aan de andere kant hoor je er eigenlijk geen klachten over, dus het zal in de regel wel goed gaan..
het is niet de lichtste in zijn formaat. maar hij is wel sterk.. vind ik.
beetpakken.. beetje met gevoel.
de voorkant is hard. neus tot landingsgestel. daarachter is alles opengewerkt. daar moet je even de schotten opzoeken door de folie heen.
maar.. is goed te doen
zou me niets verbazen als die gewoon in de winkel staat.... vraag het en hij opent de doos voor jeEven Brugge op en neer zeker haha. Ook die liggen meestal in het magazijn gestapeld daar. Wil er graag eentje van dichtbij zien.
Je hebt wel gelijk. Maar misschien dat er hier iemand was met first hand experience.
zou me niets verbazen als die gewoon in de winkel staat.... vraag het en hij opent de doos voor je
Ja dat ook nog eens inderdaad. Dat stuk is 100 geworden, idioten.. ik ga eens bij W&W kijken. Ik ben er nog nooit geweest. Heb er wel meer goede verhalen over gehoord. Verkopen die ook merken zoals extreme flight en hangar9?
Bas attendeerde me laatst op de Fliegerfarm. Had er nog nooit van gehoord. Maar zit hier net over de grens.
Niels
oeps..... even niet bij stil gestaan.. excusesWaarde mensen...
Als we iemand helpen door even een naam van een winkel te noemen.. ok
we zijn nu al heel ver aan het uitweiden geweest.. ik denk dat ik daar een stukje van weg moet halen..
We hebben nl nog steeds een regel over winkelbesprekingen..
denk dat ik wel mag noemen dat dit een klein winkeltje is maar wel een gigantisch goede zaak met enorme berg kennis en ervaring@Mugen MRX-3 En h....-in dan?
Voor een foam winkel ga ik altijd naar RC......wente, dichtstbijzijnde.