Hpi bullet flux of Traxxas slash 4x4.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Dennis Engbers, 3 apr 2012.

1. Dudderie

Dudderie Guest

*zucht* het gaat niet om de keuze. Ik heb hem zelfs nog een compliment gemaakt met zijn keuze. Het gaat om de topics die je , vooral als de zomer straks weer begint, heel vaak ziet: "moet ik auto 1 of auto 2 nemen?"

Hoewel ik dat begrijp, is het forum niet de beste plek om die keuze te maken maar, zoals nu ook weer blijkt, de winkel waar je de auto's kan zien en vergelijken met wat er nog meer staat en waar je zelf nog niet aan gedacht had.

Ik begrijp dat het een sport is om al mijn woorden zo uit te leggen dat er een modje kan worden geroepen om een ban uit te delen, maar toch wil ik even meegeven dat het bloed irritant is om een topic van 3 pagina's twijfelen te zien ontstaan om de uiteindelijke keuze gebaseerd te zien op NIETS wat er in die drie pagina's door forum leden is aangedragen als argumenten voor de een of de andere auto.

Let de komende maanden maar weer op. Deze topics schieten weer als paddestoelen uit de grond. Mensen nemen ze serieus en geven goede adviezen en die worden in de wind geslagen om vervolgens meestal voor de goedkoopste, populairste of toevallig in e aanbieding zijnde auto te gaan (slaat niet perse op dit topic, de hpi is een goede auto waar de topic starter nog veel plezier aan gaat beleven).

Afijn, waar maak ik me druk over. Jullie willen dit soort topics schijnbaar wel graag lezen en wie ben ik dan om dat tegen te gaan he. Ik kom hier ook maar voor me lol (en niet, zoals onterecht werd gesteld, om mensen "uit de tent te lokken")

2. leo-rcc

leo-rcc

Lid geworden:
    23 mei 2007
    Zo zie ik het ook hoor, ik vond je bericht helemaal niet zo slecht overkomen eerlijk gezegd. Het probleem is alleen dat je bericht een beetje overkomt als zelf moderator spelen en dat word niet altijd op prijs gesteld door andere forumleden.

3. motorsports

motorsports Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Ik ben het wel eens met de aangevoerde argumenten, echter is het " water naar de zee dragen" , enig puntje is dat , in mijn ogen , er te weinig mee wordt gedaan in het moderator team.
    Die zijn de aangewezen personen om dit in goede banen te leiden ,maar als dat in ieders ogen niet naar wens gaat , kan je tuurlijk proberen om dit zelf een beetje te begelijden :razz:, alleen geeft dat meer ergenis dan goeds.Zeker gaat dit dan in rap tempo van een vriendelijke verwijzing naar " ban's".

"waar maak je druk om" is dan het laatste goede argument om hier niet mee verder te gaan, en dan maar zo te laten gaan,(eigen ervaring).

4. Dudderie

Dudderie Guest

Dat van dat moderator spelen daar kan ik dan nog wel in meegaan.
    Jammer dat het zo overkomt, maar de bedoeling is er niet minder goed om.

5. vxltraxxas

vxltraxxas

Lid geworden:
    12 mrt 2011

Dudderie als je de forumregels zo in acht neemt. Moet je natuurlijk je er zelf ook aan houden en zeer zeker het goede voorbeeld geven ;)

6. Maurice2

Maurice2

Lid geworden:
    10 aug 2011
    sorry, moet er toch even wat over zeggen. Want als er over een auto van een merk word gezegd dat een goede auto is dan is over het algemeen de rest van dat merk niet ineens heel slecht. Er word je toch een soort indruk over het merk gegeven. Daardoor lijken mij al die reacties niet geheel overbodig. Tuurlijk jammer dat het niet over het uiteindelijk gekozen model gaat maar dat loopt toch altijd anders als je verwacht. Ik had het zelf ook, ik wou eerst een bandit vxl, toen werd het de rustler vxl en uiteindelijk toch voor de 4x4 en het kleinere formaat van de 1/16 e-revo vxl gegaan.

Maar mooie auto, ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven. En ik had in het begin ook dat ik veel stuk reed, later wordt dat steeds minder. Je moet toch even aan de auto en reacties daarvan wennen, ook natuurlijk even kijken wat hij wel en niet kan.... Kortom komt allemaal wel goed er mee. Veel rijplezier er mee:D. Sorry voor al die discussies, heb je wel vaker op forums als deze.....

Maurice

7. motorsports

motorsports Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Je moet niet de woorden uit zijn contex halen ,......dan krijgen de woorden een geheel andere betekenis ......... In dit geval begrijp je niet wat er mee bedoelt wordt en sla je de spijker niet op zijn kop ....

Dus weer :eek:ntopic::eek:ntopic:

8. Dudderie

Dudderie Guest

In de tussentijd vul ik dit forum NIET met honderden overbodige topics, dus in die zin geef ik het goede voorbeeld.

De reden dat ik een ban had is meer gelegen in het feit dat er mensen zijn die zich al beledigd voelen als je niet in hun kerk gaat bidden of hun kleurclubsjaaltje draagt.

Er zijn vele forumregels die ik moeiteloos respecteer maar er zijn helaas ook een paar moderators die diezelfde regels zo ver oprekken dat een opmerking als "dat filmpje lijkt alsof het door iemand met parkinson is gefilmd" meteen wordt aangegrepen als een reden voor een ban.

Zullen we het er over eens zijn dat de waarheid in het midden ligt en ik gewoon de pech heb dat er een paar modjes rondlopen met een happy trigger vingertje op de banhammer, maar dat mijn woordkeuze misschien niet al te gelukkig is?

Feit blijft dat het een gangbare opmerking is in de kringen waarin ik verkeer en dat die opmerking alleen met veel fantasie kan worden geinterpreteerd als een belediging naar de maker van het filmpje toe in de zin als het iemand toewensen van een enge ziekte een belediging is.

Iedereen snapte dat ik de maker van dat filmpje geen kanker, tyfus, tering of parkinson toewenste, maargoed, dan gaan er weer twee pubers van 13 en 14 op de rapporteer knop drukken en voila, voor je het weet heb je een ban aan je reet. (ghe, ik ben een poƫet zonder dat ik het weet)

9. vxltraxxas

vxltraxxas

Lid geworden:
    12 mrt 2011
    daar heb je natuurlijk wel een beetje gelijk,Probeer het anders te formuleren en bekijk het is vanaf de andere kant. En als ik een beetje rond lees weet ik dat je het kan!!

10. WonderTiger

WonderTiger

Lid geworden:
    3 mrt 2010
    De zomer komt er aan zo te zien :).

11. vxltraxxas

vxltraxxas

Lid geworden:
    12 mrt 2011
    De zomer gaat er zeker aankomen jah!!

Deel Deze Pagina