Inderdaad heel druk, maar vind het niet zo erg Zie dat die locatie t zelfde is als de Xtrial van de HPI Savage Flux. Hmm zo'n MT2 ziet er ook vet uit, meer truggy achtig. Zijn die dingen een beetje stevig? Ik zou wel een 1/10 basher / racer willen hebben.
Ik wil zelf nog een MT2 nemen en er een Novak Hv setje in drukken. m'n MT heeft het altijd supergoed gedaan. (heb alleen 1x een spur gestript omdat de motor los was gaan zitten.)
Normaal komt hij midden juni uit in belgie ik heb al 1ne besteld voor voor mijn vriendin ze heeft de gt10 van HB ook maar we zijn het een beetje beu me de nitrotjes.Daarmee dat ze overschakeld op electro ,de bullet is de opvolger van de gt10 En je kan hem late gaan tot 105km/h dmv goede lippo's.
Ik heb nog een mt2 staan die ik eigelijk kwijt wil ,Kheb er niet meer mee gereden sinds ik een big scale heb.
zal ik doen. heb nog 2 5.5T Novak HV-Pro motoren liggen, dan alleen nog een MMP regelaartje er bij, en ik heb de motorisering al liggen voor 't autotje. Zou een leuk projectje kunnen zijn. M'n Monster Beetle Mad Force heeft ook al gereden nu. Vertanding in 1x goed. alleen de aandrijfassen nog fatsoeneren.
Een roller zou leuk zijn. Kan ik daar mijn 1509 of 1512 in doen, maar toch maar eens eerst goed onderzoek doen naar die MT2 .. die vind ik er net iets race-achtiger uitzien.
Een vriend van me wil deze auto kopen, maar het probleem is dat die net uit is en er dus geen ervaring is met de auto. Of die sterk is en of de motor/regelaar niet te warm word. Even terug in dit topic zag ik dat iemand dacht dat die op een Ezrun leek, dat vond ik dus ook maar is het de 60a of de 35a versie regelaar? Dat linkie wat Ruud stuurde, daar wil die hem kopen. Hij besteld hem in een soort 'pakket' met een lipolader, lipo en alle andere benodigde spullen erbij. gr koen
Je kunt ook zoeken naar de HoyBodies variant van deze. Ze zijn nagenoeg het zelfde en naar wat ik heb gelezen moet die zeker wel tegen een stootje kunnen. Pas op met pakketen, soms zijn ze overdreven duur.
Qua uiterlijk lijkt hij het meest op de EZrun 35A met 9T motor. De 60A heeft een losse condensator (ik heb beide setjes). Vergelijk zelf maar: HPI en EZrun. Als het echt een 35A+9T is, dan heb ik er niet echt vertrouwen in. De set lijkt me onderbemeten voor deze auto. Maar ja, het zijn maar plaatjes, misschien zit er iets heel anders in. Ik heb hem in ieder geval al besteld (in duitsland). Als de motor stuk gaat, dan zetten we er toch gewoon een dikkere in
Heb de bullet ST Flux vandaag binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik hem echt lekker vind rijden. Wel een paar dingetjes gezien die ik niet netjes vond: de pinnen die door de kap komen om hem vast te zetten zijn dezelfde als van de MT alleen dan afgezaagt. de ontvanger is gewoon los in een bakje gelegt maar voor de rest ben ik geheel tevreden, heb niet veel ervaring met rc auto's dit is mijn eerste sinds 17 jaar, had toen tamiya bearhawk en een stadium blitzer. We hebben voor onze kleine een Traxas rustler aangeschaft en dan slaat het virus toe :-D Naar mijn mening is de bullet veel stabieler als bijv. de traxxas rustler, zal wel komen door het gewicht maar dat viel me direct op hij rijd veel lekkerder in een rechte lijn. lang niet zo nerveus. Al en al ben ik zeer tevreden!
Je minpunten zijn inderdaad een beetje slordig. Kortere bodyposts maken en een stukje velcro moet zo duur nog niet zijn Een Rustler is 2WD, een stuk lichter en heeft de motor achter de achterste wielen. Je Flux zal met zijn 4WD, meer gewicht en betere gewichtsverdeling inderdaad vele malen beter te besturen zijn dan de Rustler. Als je zin en tijd hebt mag je er wel een vergelijkingsfoto / filmpje van maken. Ik kan me nog niet goed voorstellen welke grootte de Bullet heeft (ook nog niet echt naar gezocht) maar ik heb een Rustler gehad dus daar kan ik wel aan relativeren.
Oke ik heb hier een paar foto's voor je genomen, wel met mijn telefoon want heb geen camera. Op de foto's staat een rustler XL-5 Erg veel verschil qua grote is het niet, het gewicht is wel enorm ik zal me is een weegschaal zoeken en het verschil wegen (--- gedaan-- bullet 2.5Kilo rustler 1.8Kilo, vorlgens mijn huis tuin en keuken weegschaal) Mmm ik moet duidelijk nieuwe sokken Bullet met rustler kap en andersom:
De afmetingen zijn nagenoeg gelijk zie ik ... Wellicht dat ik in de toekomst de Bullet ga halen als 1/10 bash apparaat . Bedankt voor je pics en inderdaad, haal een nieuw setje sokken, haha!
ik ben nog maar enkele dagen op dit forum en heb een vraag over de bullet flux? Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een bullet en moet zeggen dat ik er al veel plezier heb aan gehad maar van de week heb ik een 3s lipo gebruikt en dit ding ging hard.Nu is men vraag of ik hierdoor geen schade kan brengen aan de regelaar ofzo?
Dat kan zeker wel. Met een 3S LiPo krijgt de regelaar meer voltage en draait de motor meer toeren. Dit betekend dat alles heter zal worden dan doorgaans op 2S het geval is. Meet de temperaturen daarom op, heb je geen tempgun, koop deze dan per direct (een handige tool bij het vinden van een juiste afstelling van een auto).