Volgens HPI moet het niet kunnen maar zoals ik begreep zat deze EZrun regelaar in de bullet: HOBBYWING TECHNOLOGY Co., Ltd., en die geven aan dat het moet kunnen, tja EZrun heeft ze gemaakt dus die zullen het wel weten denk ik maar
Veel mensen hebben er geen drol verstand van en switchen van 2S naar 3S zonder de gearing of andere zaken aan te passen ....
Voor zover ik weet maakt HPI gebruik van Castle regelaars ..... Niet Hobbywing :!: Vergelijk de plaatjes van de flux maar eens goed met de Hobbywing.......
ja heb ik gedaan maar het is hem echt... ik heb wel gezien dat er op plaatjes van de bullet toen hij nog niet uit was een andere ESC staat.. maar diegene die er in zit bij mij is echt exact die alleen dan zwart met flux er op Als je op de HPI site kijkt bij de bullet onderdelen dan zie je ook dat het dezelfde is Ja nard lijkt me wel verstandig om er een andere pinion gear op te zetten hij trekt als een beest denk dat ie op een s3 lipo de boel kapot trekt. of heb ik dat fout?
Op You tube een (unboxing) filmpje waarin te zien is (getuige handleiding en model van de esc) dat er een LRP regelaar ingebouwd zit. [URL=" - HPI Bullet ST Flux Unboxing‎[/URL]
mooi filmpje zeg ,alsof je een kind van 5 onder de kerstboom ziet.haha .maar hij heeft wel gelijk, kom op hpi nog steeds modellen zonder 2,4ghz verkopen????
Volgens mij werdt de Bullet wel eens een "budget Flux" genoemd. Door idd z'n zender en z'n goedkopere (Lees geen Castle Creations) regelaar. Maar zo te zien op filmpjes en de ervaringen die ik tot nu toe lees, voldoet de Bullet prima.... Wordt ik altijd een beetje hebberig van
De Bullet lijkt me nog altijd een super leuke 1/10 bash auto. Ik ga eens even zijn gewicht opzoeken, hoe lichter hoe minder impact dus hoe langer de auto het volhoud natuurlijk. Eventueel 17mm hexes erop zetten voor 1/10 buggy banden...
+1 Een hele leuke auto voor het geld. Wordt ook vast populair gezien de hoeveelheid topics alhier...17mm Hex had ik zelf nog niet over gedacht, maar een goede gedachte.
Ik vroeg me af of er verschil in kwaliteit zit tussen HB of HPI onderdelen, want bij het rondkijken voor onderdelen viel het me op dat bij bijv. PK model racing de HB onderdelen goedkoper zijn als de HPI onderdelen Tevens wilde ik op de Bullet de swaybar van de lightning gt10 buggy monteren, voor zover ik nu kan zien is dit gewoon een perfect fit Heeft het een beetje zin om dit te doen of is dit totaal weggegooid geld?
HB is een dochteronderneming van HPI. De kwaliteit zal niet ver van elkaar afzitten denk ik. Swaybars verbeteren de handling van je truck enorm, als je strakker wilt rijden is het zeker een nuttige upgrade.
Zo het kwartje valt bij mij een beetje laat, nee het is echt geen LRP, de boekjes die er bij zitten is een tijdschrift en een catalogus van LRP geen van de ESC's in de catalogus van LRP lijkt ook maar op de ESC van de Flux Waarom er een LRP catalogus en tijdschrift bij zit weet ik niet, maar ik vond het leuk om door te bladeren :-D Wel komt het instel schema van de EZ-run exact overeen met het instel schema wat in de bullet flux handleiding staat, zelfs de default settings zijn hetzelfde. Ik kan maar 2 verschillen vinden en dat is de kleur en de sticker die er op zit. Ook de motor is een EZ-run een 380 motor in een 540 jasje ook hierweer alleen de kleur is anders en de opdruk Moet wel zeggen dat ie behoorlijk trekt en ook nog redelijk snel is, de ruster VXL is iets sneller maar trek niet sneller op door dat ie ze power niet kwijt kan de motor en esc zijn nog niet echt heet geweest (moet nog tempgun aanschaffen)
HPI bullet st flux Gisteren mijn Bullet st flux opgehaald, gelijk de (8,4 V nimh) accu's opgeladen en gaan rijden. De auto rijdt tot mijn verbazing al behoorlijk hard op deze accu, dat belooft wat als ik uiteindelijk ga overstappen op Lipo's. Auto ziet er mooi uit, kan wel wat hopups gebruiken maar de basis is prima. Rijgedrag valt me ook niet tegen, ligt stevig op de weg en stuurt goed. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd als ik er een 9.6 V accu inzet, kwa formaat past het maar volgens de specs kan je maximaal tot 8.4 V. Kan de regelaar de 9.6 V aan en loop ik dan kans dat ik alleen de fan opblaas. Misschien zijn er topics over dit onderwerp maar ik kan nergens iets terugvinden. Bedankt.
Als de specs 8.4v zeggen zou ik er geen 9.6v in doen. De fan opblazen zou het minste van je zorgen zijn, denk eerder aan de ESC en/of motor. Ik wil ook nog altijd een Bullet kopen en dan eigen electronica erin.
Ok bedankt, daar was ik al bang voor, fan zou ik nog makkelijk kunnen vervangen maar de rest vind ik toch een beetje zonde. Uiteindelijk zal dat het bij mij ook wel worden, eigen electronica erin. Voor nu is het prima zo, misschien overstappen op lipo's, dat scheelt ook wet wat.
Sinds dat ik over ben gestapt naar LiPo heb ik alleen maar spijt gehad .... spijt dat ik niet eerder ben overgestapt Het is dat ik hier al electronica heb liggen voor die auto, doorgaans is de standaard electronica wel goed, al hoor ik bij de Bullet toch wat mindere verhalen soms.