hpi RTR E10 NISSAN SKYLINE R32 GT-R

• Topicstarter Topicstarter deadman007
  • Startdatum Startdatum
D

deadman007

Guest
een vriend gaat de hpi RTR E10 NISSAN SKYLINE R32 GT-R kopen. het gaat om de e10 touring met 4wd. hij heeft aan mij gevraagd of dit een goede wagen is. maar ik rij met tamiya dus kan er niks over vertellen. kunnen jullie me soms helpen.

hij wilt graag de plus en de minpunten weten.

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
De e10 is vooral voor driften bedoelt.

De onderdelen zijn niet echt fijn te krijgen zoals alu onderdelen,
Als die wilt beginnen of wil racen kun je de Tamiya tt-01 rijden dat zijn goeie auto`s die veel onderdelen heeft in aluminium.

Dit heb ik op google gevonden wat jij of joun vriend ook had kunnen doen kijk hier even voor een engelse review: HPI E10 RC Drift
of hier HPI E10 vs TT01 - R/C Tech Forums

Gr, Roel

Google is je vriend als je weet waar je moet zoeken...

ow ok dank je. ik rij zelf met een m04 chassis. ik mag geen andere auto kopen van men moeder. het gaat niet om de drift e10 maar om de touring versie. is die iets beter om mee te rijden? het is toch gewoon voor zijn plezier. als ik nog een andere auto zou kopen is het een tt01 omdat je dan tamiyacup kan doen. maar men kameraad kan nog niet eens rijden. dus beter beginnen met een goedkope auto

beter dat hij een tt-01 koopt 2dehands ofzo. veel meer gebruikt model en veel onderdelen voor te krijgen. de e10 kun je weinig aan veranderen, en een tt-01 kost ook niet veel 2dehands

Nieuw kost die ook nog maar €119,00 bij pkracing, en het is een goed begin model. Als je nog niet kunt rijden en je wilt beginnen raad ik deze aan en je kunt op marktplaats zo een 2e hands met al veel hop ups kopen voor een mooi prijsje. En zeker voor beginners raadt ik niet aan om er gelijk een snelle motor in te zetten want standaart rijdt deze al 20-25 km/h.

Nieuw kost die ook nog maar €119,00 bij pkracing, en het is een goed begin model. Als je nog niet kunt rijden en je wilt beginnen raad ik deze aan en je kunt op marktplaats zo een 2e hands met al veel hop ups kopen voor een mooi prijsje. En zeker voor beginners raadt ik niet aan om er gelijk een snelle motor in te zetten want standaart rijdt deze al 20-25 km/h.
over dewelke heb je het? de hpi of de tamiya. want ze zitten bezig over tamiya ook en is een beetje verwarrend:)

Ik heb een e10 en ik ben er prima te vreden mee (maar ik heb ook nog niets "beters" gehad) ik zou wel aanraden om METEEN de kogel lagers er in te zetten en zodra PK ze weer binnen heeft de alu motor huis te instaleeren gezien op mijn 9t BL de gear mesh zigzelf lostrilt ofzo:S

ik en men kameraad wonen alle 2 in vlaams-brabant in belgie. dus wij gaan alles halen in mcmracing. is dichtbij voor ons

En wat ga je nou halen dan?
Ik geloof wat ik heb gelezen dat de e10 minder hop ups heeft, daarin tegen de tamiya tt-01 wel heb hem zelf ook nog staan en hij is meer blauw (alu) dan zwart/grijs.

En je moet zeker de kogellagers erin zetten

ik ga hem proberen te overtuigen voor de tt01 te nemen. ik vind het toch ook een goede wagen. heb gereden met 1 van ne kameraad. maar ja ik kan hem natuurlijk niet dwingen he. zal hem dit eens laten lezen. mischien dat hij dan anders spreekt

Ik zou zelf voor de HPI gaan hij is niet zo snel en is makkelijk te besturen.
Ik weet niet of ie wil driften of gewoon racen.
En van de hpi kan je de motor voor of achter zetten licht eraan wat je wilt.

Back