HPI WR8 flux rally topic

Bandjes van Conrad 1:10 buggy banden passen ook, slechts €10 voor 4.

Vandaag even met de hpi tarmac banden eronder gereden:

[URL="
WR8 Ken Block tarmac - YouTube[/URL]

Groet
Paul

Dank, maar ik zoek echt iets voor onroad. Dus zonder dat "stekelige" profiel. Niet duur overigens...

Gaaf filmpje, had iets scherper gemogen... Maar is lastig, als je alleen bent... :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is mooi weer om te rijden;

29z4nys.jpg

Net echt:

511oh2.jpg

Denk dat ik de body zo eerst maar even laat, wel stoer zo "geweatherd" i.p.v. die plastic look.

Ja alles was nog heel, zelfs netjes op 4 wielen geland.
Moet wel erbij vermelden dat me zoontje van 10 dit deed en die is er heeeeel handig mee.
Helaas de enige foto.
Vind het wel een rot geluid maken dat landen, maar dat is de body die je steeds hoorde volgens mij

Vind het wel een rot geluid maken dat landen, maar dat is de body die je steeds hoorde volgens mij

Ik denk dat je wel meer hebt " gehoord" , wat denk je van de bodemplaat, schokbrekers en draagarmen , en bumper mount ? :)

Niet te min , mooi vlieg werk , wederom weer jammer voor ken block : giga koppijn :p
:banana:

Dat zijn een hoop geluiden whahaha, maar de schik was er niet minder om.
Net alles na gelopen maar geen zichbate schade gezien.

Juniir deed het trouwens netjes en beheerst, ik gok dat ken niet boven de 30km is geweest.
Arme ken, wel koppijn maar niet hard gereden:p

Waar halen jullie je body paint accessoires?

Modelsport.co.uk shipt geen verf naar Nederland ivm flammable products.... :(

Ik heb verschillende spullen nodig, waaronder:

Verf
Lexan schaar
Masking Tape
Masking Film
Liquid Mask
Body Reamer

en evt nog wat extra's...

Ik hoor het graag.

Ciao,

Erik.

Gewoon modelbouw winkels als PK racing, TopRC, RCracingtwente Quartel, etc.
Misschien Conrad ook wel, die verzenden gratis als de order meer dan 25 euro is, dat scheelt misschien nog.
Die zijn alleen wel iets duurder dan Modelsport UK..

Gewoon modelbouw winkels als PK racing, TopRC, RCracingtwente Quartel, etc.
Misschien Conrad ook wel, die verzenden gratis als de order meer dan 25 euro is, dat scheelt misschien nog.
Die zijn alleen wel iets duurder dan Modelsport UK..

Ja, scheelt behoorlijk. Jammer... Maar ja, komt goed. Zat inderdaad al bij Conrad te kijken. Die hebben ook wel veel. Maar ik probeer zo veel mogelijk spullen bij dezelfde winkel te kopen om extra verzendkosten te voorkomen...

Heeft Conrad geen verf?
Inderdaad jammer dat alles hier vaak zo veel duurder is als in het buitenland ( Duitsland, Engeland etc. )..

Back