HPI WR8 flux rally topic

Mooie auto. Heb de zelfde. Ook van plan om proline powerstrokes erop te zzetten je schijnt de 2 voorste te moeten gebruiken (2x2 voor setjes dus. Zie you tube) en men adviseert setje hardere veren. Voor hey behoud van je body kan ik je setje t bone racing bumpers adviseren ( steken voorbij je kap) en ook meteen als Skid plates:). De regelaar is een echte castle :) dus servo verlengkabel ertussen en rode draad verwijderen en een castle creations 10a bec erin
Zijn te programmeren via castle link, ander merk kan ook uiteraard maar vind het handig dat ik voltage kan instellen. Heb er een savox 1258 tg in die deed niks, esc ging aan en uit (trok te veel stroom. Zelfs onbelast!).
 
Vind de WR8 ook erg leuk om mee te rijden. Vind hem op 2s alleen te tam. (eindsnelheid ligt dan erg laag.)
verder zit ik nog te kijken hoe ik het grensbereik van de grip wat meer uit kan smeren.
Als ik in een skatepark rijdt, is het allemaal geen probleem. Daar is de grip consequent laag. maar als ik op asfalt een beetje ga glijden, is de overgang naar grip toe heel abrupt, waardoor de auto de andere kant op gelanceerd word. (omdat je aan het tegensturen bent bij het glijden. )

Zijn er inmiddels ook goede alternatieven voor de center assen?
 
hay hay

sinds gisteren ook een wr8 abu dhabi in mijn bezit .
ik rij normaal enkel bigscale onroad , maar wou eens iets om me in de winter mee bezig te houden .
de bedoeling ervan is om er hier in mn buurt mee te gaan rijden bij ons clubje die elke zondag morgen rijd in een grote overdekte parking waar mij telkens een parkour aanleggen door middel van planken te leggen , daar rijden alle schalen zowel bigscale als 1/8 , de ondergrond is gegoten beton maar niet gepolierd dus dit lukt aardig om daar te rijden .

ik ben er daarnet eens gaan testen met de wr8 met 2s lipo .
wat me direct opviel is dat ik op topsnelheid zeker niet zal mee kunnen met de 1/8 nitro wagens , waar ik wel op gehoopt had.

ik denk dat ik dit snel kan verhelpen door eventueel een grotere pinion te monteren ?
want nu heb ik veel te veel power en veel te weinig snelheid.

wat zouden jullie plaatsen , direct de 19t ?

ik kan natuurlijk de overstap naar 3s lipo doen maar dan denk ik dat die veel te nerveus gaat worden op het beton.

iemand meer raad hierover ?

26079n5.jpg
 
3S kan wel, alleen zal het wat moeilijker rijden, en dus wat meer controle van de gasvinger eisen.
 
3S kan wel, alleen zal het wat moeilijker rijden, en dus wat meer controle van de gasvinger eisen.

Ik ga het eerst proberen op te lossen met andere tandwielen want nu heb ik gwn teveel koppel en te weinig snelheid , ik hoop dat de aankoop van de wr8 me niet zal spijten .
Al ooit iemand deze erop proberen te monteren ? Om dan gewone 1/8 wielen te kunnen plaatsen ipv die hpi overpriced banden ? Wheel Hex Hub (2pcs)
 
3S kan wel, alleen zal het wat moeilijker rijden, en dus wat meer controle van de gasvinger eisen.


Ik ga het eerst proberen op te lossen met andere tandwielen want nu heb ik gwn teveel koppel en te weinig snelheid , ik hoop dat de aankoop van de wr8 me niet zal spijten .
Al ooit iemand deze erop proberen te monteren ? Om dan gewone 1/8 wielen te kunnen plaatsen ipv die hpi overpriced banden ?
 
Back
Top