Net binnen
hoi allemaal,
Heb na het lezen van deze thread een aantal weken geleden de knoop doorgehakt en een Hubsan X4 H107L besteld via eud.dx.com. Ietsjes duurder dan Banggood maar snelle levering (2 weken was alles binnen). Geen extra douane kosten gehad al zat er op een pakketje wel een soort waarschuwingings-sticker over illegale invoer.
Een week geleden binnnen gekregen:
-Hubsan X4 H107L met mode 2 TX
-(Fake?) Imax B6AC 80W lader
+ 240mAH lipo (Hubsan H107-A05 3.7V 240mAh)
+ 350mAh 30C Li-ion Battery V120D06 - Silver
+ 500mAh 25C lipo
+ wat reserve props
Alles bij elkaar ca. 90 piek.
De 500mAh lipo is eigenlijk wat te zwaar en ik merk amper verschil qua vliegtijd met de 350mAH lipo. De 350mAh lipo bevalt het beste en vliegt significant langer dan de 240mAH (ca. 8 min binnen vs ca. 5 min). Wel moet ik de quad een paar kliks trimmen om de niet perfect gecentreerde lipo te compenseren.
Binnen kan ik er dociel mee vliegen, buiten op volle kracht is zeer spectaculair. Heb al flink wat spannende momenten en hartverzakkingen beleefd, tot nu toe allen met goede afloop. Het is erg winderig deze week dus de quad is buiten niet erg stabiel op hoge snelheden (erg veel drift bij rotaties) Kan ook aan mijn noob-skills liggen maar heb dus nog niet windstil kunnen vliegen.
Zekers een aanrader voor iedereen die betaalbaar wil beginnen en oefenen. Ik heb overigens erg veel gehad aan een nog veel goedkopere Cheerson CX-10 (ca. 15 piek via Banggood) en is binnen wat mij betreft ook leuker om mee te vliegen. Wel erg korte vliegtijden vanwege de mini lipo, maar ben aan het broeden op een eenvoudige mod en extra batterijen.
Hoop dat jullie de Hubsan ook snel binnen hebben en dat het minder hard gaat waaien!