Hubsan Micro Quad

Ik heb een minpunt ontdekt.
Mijn hubsan kan maar heel ff mijn spycam key chain dragen op hoogte.
Hij houdt hem maar ff op grote hoogte waarna hij heel snel afzakt.

Dus wil je zoiets doen,leen dan eerst van iemand zo'n cam voordat je er zelf 1 koopt.

Als je de behuizing van de cam eraf haalt kan je al een stuk langer vliegen ;)

na crash werkte 1 motor niet meer en bij de rest gingen de props erg stroef rond. door middel van een filmpje op internet, dat adviseert om de motoren "in te knijpen" met een tang. hierdoor werkt de "kapotte" motor weer en de andere motoren ook gedaan en die draaien weer erg soepel !. fantastisch apparaat, iets inkrijpen en het werkt weer haha.

gisteren ook eens met een revell (hubsan, zonder display ;) ) gevlogen.
maatje van mij vond het grote spul van mij wel leuk, maar wilde toch klein beginnen.
eerste vlucht... wat een *&!!# ding zeg. sloom nagenoeg geen stick response.. bagger gewoon.. :(
ach verrek. even op de rechter stick drukken en het werd zowaar vliegbaar... voor mij dan.
maatje ramde hem meteen volgas door de kamer tegen de muur. lol.. rates.. it can kill you!! hahaha.

ik dus even lekker kunnen vliegen op expert mode. man dat vliegt toch wel erg leuk!
nog geen flips gedaan, want mijn huis is laag en de vrouwen begonnen een beetje chaggie te worden dat de mannen aan het spelen waren. ;)
maar wel lekker een paar rondjes gevlogen!

vrees dat er toch ook zo een hubsannetje in de stal gaat komen!

Interesse

Hallo beste mensen,

Ik ben 18 jaar, afkomstig uit belgië en ben al een tijd gefascineerd door allerlei rc toestanden.
Ik heb ook in het verleden al eens wat modelbouwwerkjes in elkaar gestoken.

Nu is mijn vraag, voor de hubsan x4 h107, welke site raden jullie het meeste aan? Wetende dat ik er liefst van al deze week al eens mee zou kunnen vliegen. Want ik geraak echt maar niet aan uit.

Alvast bedankt!
Mvg, Nick

Nogsteeds helemaal tevreden!
Propjes slijten naar mijn idee net iets te snel, maar hij maakt ook flinke klappers af en toe :mrgreen:

Onder andere hier, op de site van RC addict:
YellowRC Super Micro Drone/Quadcopter RTF - afstandbestuurbare vliegtuigen en auto's
Tweede filmpje gaat over recalibratie (oef wat een vlotte dame die dit doet...) derde gaat over het samenknijpen van de motor.
Had al 2 motoren in de prullenbak gegooid. Na het zien van het filmpje toch maar eens geprobeerd en het werkt!!! en het is inderdaad een vlotte dame, ze mogen meer van dit soort tutorials maken :rolling:

Het enige wat ik nog heb hoeven vervangen zijn de propjes!
Als je het gas dicht trekt VOOR je de muur/tafel/stoel raakt zal er verder ook niet veel beschadigen!

Groeten

Haha, oké, ik ga hem morgen bestellen waarschijnlijk.
Nog enige tips voor een volledige leek?
Heb wel gigantisch veel ervaring met ps3 controller, en laat ze nu toch op elkaar trekken :)

1 Tip; Begin stap voor stap aan het vliegen!
Dus eerst het hoveren (stilhangen) onder de knie krijgen, dan langzaam aan beetje heen en weer vliegen, vervolgens ga je rondjes vliegen, daarna achtjes, en als je dat eenmaal onder de knie hebt heb je genoeg ervaring om de grenzen van het toestel op te gaan zoeken!

Laatst bewerkt:
Back