Hubsan Micro Quad

Vandaag mijn eerste prop gemold; schade tot dusver 2 motortjes en 1 prop.

Zo, ik kan weer crashen :D

20130226170254.jpg
LOL dat lijkt me genoeg :D

Ik heb 2 X4's. De ene doet het perfect. De andere is volgens mij aardig in de war met zijn instellingen (al vanaf dat-ie uit de doos kwam). De reset heb ik al uitgevoerd (expert mode - linker stick in de rechter onderhoek - linker stick wiebelen tot de oogjes knipperen), dat helpt niet.
Ik herinner me dat er ook een manier was om de uitslagen te veranderen... maar ik kan dat niet meer terugvinden, weet iemand nog waar dat stond? Dan kan ik de settings van mijn goede X4 kopieren naar de andere...

Je hebt gelijk Ton, schrijffoutje. Inmiddels heb ik alle stick instellingen gecheckt, die zijn gelijk als bij mijn andere (wel goed vliegende) X4. Eigenlijk heb ik het idee dat de gyro niet werkt; als-ie eenmaal een kant opgaat, dan laat-ie zich daar niet meer vanaf brengen en dan gaat-ie meteen ook hárd die kant op - zelfs in standaard mode.

Mijn eerste X4 had ik uit China, de tweede heb ik bij minicopters.nl gekocht, dus die heb ik maar eens gemaild of ze daar nog een oplossing voor hebben... ik ben benieuwd. Ik heb ze al een paar maal aan de telefoon gehad omdat ze het batterijdeksel van de zender vergeten waren (dat is nu onderweg) en ik had een aardige vent aan de telefoon, dus wie weet...

Gelukkig kwamen vandaag de canopies binnen. De boel even omgezet en lekker weer even gefladderd. Dat had ik wel gemist. Het blijft een leuk ding. Zeker voor de prijs.

bdoets, die kerel is zeker aardig en lost dit soort zaken netjes op, dus dat komt 100% zeker weten helemaal goed ;)

Ja ik kan dr ook niet bij, voor dat geld kun je amper zelf een controller + ontvanger kopen.

Ik had iig in 1 klap 2 motortjes krom. Leuk dat klein spul maar fragiel als glas. ;)
Gelukkig kost ook dat geen drol bij bang goods, dus gelijk maar een mut van die dingen laten komen.

hoe lang is de levertijd van bang good? ik zit nou al 1,5 maand te wachten op wat props

Back