Zou je mischien wat goede linkjes ala Duitsland kunnen mailen naar lycantropy@hotmail.com ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je de zoekfunctie gebruikt van het forum zul je erg veel topics vinden over deze auto's.
Het zijn beiden goede auto's, waar je meer rekening mee moet houden is de onderdelenvoorziening..
Hongnor is meen ik alleen bij PK te krijgen en HPI is bijna bij elke winkel wel te bestellen en dan erg snel binnen..
De HN heeft inderdaad de bijnaam tank..
HPI is een erg goed merk en is qua opbouw altijd erg mooi.. welke beter is zal compleet aan de gebruikers ervaring liggen.. Dus is alleen maar te testen als je ze beiden zou kopen. Pas dan kun je echt goed vergelijken..
En het ligt uiteraard ook aan de manier waarop je ermee omgaat.
Succes met je keuze.
Ok, bedankt voor je snelle reactie. . Maar verwacht eigenlijk dat de HN wat meer power heeft.
Hoop toch dat er iemand is die een goede vergelijk kan maken.. (bv via een vereniging met beiden heeft gereden..)
waarom denk je dat de HN meer power zal hebben dan de HPI..
ze hebben dezelfde motor dacht ik..
Ga voor de HN ,die truggy heeft zich al meer dan genoeg bewezen een goede truggy te zijn.
Er rijden er genoeg rond in de truggycup waar ze flink op hun donder krijgen op het circuit en bijna niet stuk te krijgen zijn.
Ga je voor een RTR zoals je aangeef kijk eens voor een goede stuur servo,die van een RTR zijn over het algemeen niet de beste servo's.
Net wat Henk zeg de HPI is een nieuw model waar nog niet veel over bekend is hoe hij het zal doen in de praktijk.
Niets ten nadelen van HPI maar als ik de foto's zo zie is de HPI niet echt een up to date truggy ondanks dat het een nieuw model is.
Ik denk dat de Futaba de betere zender zal zijn, maar hou er wel rekening mee dat beide zenders 27 Mhz AM zijn, geen probleem...maar deze frequentie is storingsgevoeliger dan Spectrum/2,4 Ghz of FM zenders. Advies is dan ook om er meteen een failsafe bij te kopen om onnodige schades door storing te voorkomen.