iemand ervaring met de: Carson Specter v25

Oke bedankt voor de tips weet nu welke ik moet kopen.
Was vandaag ook voor het eerst rijden met de buggy en hij reed echt super:mrgreen:
hij was wel heel erg vies toen ik klaar was met rijden in de modder maar heb hem weer helemaal schoon gekregen:)

Maakt het uit als ik remreiniger gebruik voor het schoonmaken van de auto of moet ik steeds alles uit elkaar halen om er bij te kunnen? en hoe maken jullie hem steeds schoon?

Ik gebruik WD40 en baby lotion doekjes om schoon te maken en dat werkt als een trein! Grof schoonblazen eerst met een compressor is overigens wel zo handig.

Oke ga morgen dan meer even die wd40 kopen lijkt me wel goed spul.
Maar dat moet je toch gebruiken wanneer het schoon is en voor het rijden?

En als ik even heb gereden in modder terrein is me buggy flink vies dan zit het zand echt overal en dat is er niet altijd even makkelijk af te blazen met compressor (groten deels wel) maar tussen de wiel asjes gaat het wat moeilijker

Met WD40 kun je makkelijk schoonmaken en voordeel is dat het ook gelijk wat smering geeft. Gewoon na het rijden even je auto goed schoonmaken, eerst met de compressor, daarna met een (tanden)borstel en hier en daar wat wd40 spuiten en overtollig spul weer wegvegen. Daarna moet je auto zo goed als schoon zijn, wel af en toe wat zaken demonteren, schoonmaken en nalopen of alles nog goed is (niet versleten).

Heb nu wd 40 gekocht en werkt idd perfect.

Maar ik merkte nu naar een paar keer rijden dat de hele tijd de kap tegen de
grond aankomt als ik een beetje een scherpe bocht wilt maken dus als
resultaat me hele kap kapot overal zitten scheuren:eek: Hoe kan ik dit verhelpen
want die kappen zijn toch wel elke keer 15 euro en als ze steeds kapot gaan
naar een keer rijden word het wel duur.

Moet je je auto wat hoger zetten, waarschijnlijk zitten er clips bij je auto die je tussen de veren van je schokbreker kunt zetten.

Moet je je auto wat hoger zetten, waarschijnlijk zitten er clips bij je auto die je tussen de veren van je schokbreker kunt zetten.

Ja dat zag ik maar ze zitten alleen bij de achtervering, En de kap raakt altijd de voorkant dus ik moet ook van die clipjes bij de voorvering ertussen doen?
En zijn die clipjes ook in verschillende maten verkrijgbaar?

Die clips zitten vaak bij je auto (kijk nog even in de doos). Anders kun je een set met verschillende maten bij de modelbouwwinkel kopen.

Volgens mij heb ik de clippies gevonden.
En ik had ook al geprobeerd de kap bij te werken maar opeens was er aan de voorkant een heel stuk uit toen nog geprobeerd met polyester plamuur te maken maar toch elke keer als ik een bocht maakt klapte hij in het zand en kwamen de scheuren weer overal tevoorschijn maar ik zal het wel een gaan proberen met de clipjes:cool:

Je kunt je kap aan de binnenkant vastplakken met wat ducktape zodat deze niet verder inscheurt. Lexaan kappen echt repareren is vrij lastig.

Een truuc om het verder scheuren tegen te gaan is om aan het einde van een scheur een gaatje te boren.
Dat met die clippies zou ik niet doen gaat misschien het goede rijgedrag teniet doen. Kijk eens of de body niet tegen het stuurmechanisme komt en trim hem daar dan iets bij.

Heb gezien dat er al clipjes voor zaten en ook achter zijn de grootste die ik
maar heb. Mij lijkt het dan dat ik beter niet meer clipjes er tussen moet doen
voordat hij dadelijk heel erg stug veert. Maar weet iemand misschien een
andere oplossing want heb alweer een nieuwe kap en hij ging steeds weer
klapperen tegen de grond. Misschien een goed idee om de kap iets in
tekorten?

Zoals ik al heb aangegeven zorg dat de body niet onder de side guards uitkomt

Owja ik zie het nu had er overheen gelezen..

En weet iemand misschien waar ik onderdelen kan kopen voor de carson v25 pro.
Want heb al proberen te google maar kon nergens iets vinden van onderdelen?

Laatst bewerkt:
Back