Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Alu is niet nodig maar ik raad de alu shockcaps en mogelijk de TiN coated shockshafts... Maar als die er niet op zitten (mocht je 2e hands doen) zou ik ze kopen zodra ik de originele sloop...
Tweedehands is mooi als je een auto naar waarde kan schatten, maar als beginner zou ik het persoonlijk niet doen.
Aluminium of kunststof? Ik ben geen Traxxas specialist, maar ik zou in eerste instantie niets vervangen. Kunststof delen die sneuvelen kan je vervangen door onderdelen van RPM (fabrikant), aluminium is vooral zinvol bij carriers / hubs (wielophanging waar de lagering van de wielen inzitten). Laat voor de rest de Traxxas freaks maar aanvullingen geven.
2de hands zijn ze goed te doen, toevallig zelf gisteren 1 verkocht voor een redelijke prijs maar misschien wel handig iemand mee te nemen die er verstand van heeft.
Ik zou zelf gaan voor de VXL, uiteindelijk gaat iedereen toch over naar brushless en lipos en je kan tot je klaar bent voor die snelheid de vxl in training mode zetten en beginnen met Nimh's
Alu is iets wat ik persoonlijk de meeste mensen afraad omdat je met alu onderdelen je breekpunt verlegt en de kans dat er dure dingen stuk gaan vergroot.
Als je ergens met 60km/h tegenaan knalt dan wil je juist dat die draag arm of axle carrier stuk gaat omdat anders je frame gewoon in 2e gaat.