Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Hoi Bertus, Heb wel zin om te komen varen, maar heb dinsdag een afspraak met de fysio. Donderdag zou ik wel kunnen en voor die dag lijkt het weer ook wel aardig. Heb van 10 tot 14 uur in de agenda gezet. Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Weerbericht voor donderdag ziet er niet (meer) veelbelovend uit. Zie wel wat het wordt. Gr. Klaas.

Agenda voor donderdag aangepast en kom niet varen. Gr. Klaas.

Mooi plekje Bart, maar net iets te ver weg voor me. Wens j(ulli)e een behouden vaart! Gr. Klaas.

Och als je nu begint met fietsen zie ik je morgen wel, dan ist ook nog droog :D
Maar we zullen ons best doen voor wat beeld materiaal.

Neptun ga ook mee voor het geval van lol

Inmiddels verder gewerkt aan onze vaarstek .
Clubhuis verder ingericht , haven , jachthaven en scheepslift geplaatst en nu verder werken aan de vloeren van Azobé en bankirai .
Ook het varen hebben we niet vergeten , de eerste bootjes hebben hun rondjes al gevaren .
Groetjes
Ronny
DSCN2933.JPG
DSCN2935.JPG
DSCN2946.JPG
DSCN2949.JPG
DSCN2951.JPG
DSCN2972.JPG
DSCF5753.jpeg

Wens jullie veel vaarplezier Bart. Beetje ver van mijn bed, anders kwam ik wel langs. Eind september ben ik in de buurt, zorgen jullie dan voor goed weer? Mijn volgend vaardag is gepland op 6/8. Gr. Klaas.

Werkelijk een mooie afronding van jullie project.
In Nederland had je dit nooit gelukt.
Er was vast wel iemand gaan klagen over vermeent meer verkeer, of anders over het aantal parkeerplaatsen.
Indien niet gelukt, dan had wel iemand bedacht, dat in dat gebied de zeldzame groengele wortelvlinder te vinden was.
Ik wens jullie veel vaarplezier en heb respect voor wat jullie bereikt hebben.
Groet.
Henk

In Nederland had je dit nooit gelukt.
Beste Henk , bedankt voor complimenten maar onze vaarstek is bijlange nog niet klaar .
We hebben nog ongeveer een drietal maanden werk en dan hopen we klaar te zijn met alles .
Waarom zou dit in Nederland niet kunnen ?
Iedere vereniging kan toch wel gaan praten met het Gemeentebestuur om ergens een stukje grond te lenen , pachten of te huren .
Wel moet je ervoor zorgen dat alles is uitgetekend en op papier staat zodat je deze mensen kan overtuigen .
Het vraagt ook veel inzet van de mensen van de vereniging en de nodige sponsors met materialen .
Dat moet je zeker op voorhand al kunnen afspreken .
En ja , iemand of enkelen moeten de andere leden blijven motiveren , anders is de zin om aan de modelbouwstek te werken vlug op .
We houden jullie verder op de hoogte van onze vorderingen .
Groetjes
Ronny

foto van de Union Coral: duurde even voor ik de schaal door had zo met die trucks op de achtergrond.... Mooie schepen en mooie vaarplek. Veel plezier!

En het werkvolk blaast de aftocht! Drink er maar een lekker biertje op Ronny. Mooi resultaat. Gr. Klaas.

Back