Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

hallo

zondag is het "pannekoeken varen" in Genk op de dieplaan 2
wie zich geroepen voelt om een leuke dag door te brengen met anderen
gewoon boten in de wagen laden en afkomen
deelname is gratis en de pannekoeken ook
wel bestek en een bordje mee brengen (zo zitten wij niet met de afwas)
tenten en tafels zijn voorzien en stroom is ook geen probleem

gr raf

Raf, heb je de regen uit Belgie verbannen? Ik hoop dat jullie nu mooi weer hebben.

.

Zijn er nog mensen in Noord Holland die het weekend gaan varen? Misschien is er iets af te spreken.

.

Vergeten te melden dat de auto ter plekke gefixt kon worden. Varen viel trouwens tegen, wel een mooie plek, alleen stond ik eerst op de verkeerde parkeerplaats. Google Maps zegt dat het museum aan de Oranje Nassaulaan ligt, maar je kan beter de Woudsterweg aanhouden. Daarna bleek er een lekkere laag alg op het water te drijven, en liet de wind het, op een paar minuten opleving na, en de boot wel lekker gang kreeg, grotendeels afweten. Varen was dus van korte duur, na even dobberen langzaam naar de kant gedobberd. Maar als ik weer eens in de buurt ben met de boot, meld ik het hier wel weer, misschien dan volgende keer beter.

Wie heeft er zin om a.s. zaterdag te komen varen in Maasdam?
Bij redelijk weer in het haventje.
Bij stralend weer op de vijver voor het gemeentehuis. Het is dan te druk in het haventje.
Mijn zoon komt in ieder geval met de Coast Guard.
Varen kan de hele dag!

Bertus, ik zou graag komen, maar ik wordt in hellevoet verwacht voor de vestingdagen.
En de boot is ook nog niet geheel klaar met de nieuwe ketelbesturing.

Als het niet gaat onweren ga ik met een half uur nog zeilen bij Belvedere, Heerenveeen.

Edit: en weer weg. Varen ging super, meer details in het "waarmee gevaren?" topic.

Laatst bewerkt:
Dit weekend houd Atlantis in Zutphen een vaar weekend. Wie gaat er heen?
Zelf ga ik zondag er naar toe. Naar ik heb gehoord is het er altijd gezellig.

full

Dit worden 14 liertrommels voor onze JORDIE
mvg
Frederik

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanwege de voorspelde tropische temperaturen gaan we in de voormiddag, toch maar in het haventje varen.
Hoop jullie te zien.
Fijn (tropisch?) weekend allemaal.

Back