Ik heb eindelijk mijn HPI RS4 3

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door TnT nelis, 8 nov 2003.

1. TnT nelis

TnT nelis Guest

2. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Mooi werk TNT! Zekers voor je eerste kap.

Nu heel houden?

3. TnT nelis

TnT nelis Guest

ik heb ook een oude kap van iemand geleent tijdelijk om ff nog te oefenen en waar ik rij is je kap alleen kapot te krijgen door tegen jezelf te rijden want voor de rest is er nix opstaans of door tegen je eigen fiets te rijden dat is me wel gelukt :( maar nix aan het handje

4. hilbren

hilbren Guest

mooi behang heb je :twisted:
    maare mooie kap hoor, had je al ervaring met spuiten ?? aangezien die strepen er best mooi uitzien op de foto.

5. MobFigure

MobFigure Guest

Ziet er heel netjes uit gozr, ik moet nog maar is zien of ik mijn kappen die ik heb liggen zo mooi krijg.

6. TnT nelis

TnT nelis Guest

dat behang is van mijn oude kamer toen ik klein was, maar ik heb wel vaker dingen gespoten en om eerlijk te zijn die witte strepen zitten erop getekent met een witte banden stift omdat ik had eerst tape gedaan toen zwart gespoten toen witte lijnen gezet en toen rood alleen was het wit toen roze geworden dus heb ik de lijnen aan de buitenkant van de kap nog een keer getrokken. wel met behulp van tape alles gedaan ik heb niet zo'n vaste hand ohja en mijn vader heb me ook geholpen dus.

7. MobFigure

MobFigure Guest

Ik ben altijd een tegenstander geweest van zo een kap, ik vond het nooit mooi maar nu begin ik toch te twijfelen of ik ook niet een keer zo een kapje zal bestellen, ziet er best leuk uit.

8. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    foto's doen het niet hier bij mij :S

9. krazy

krazy Guest

Bah!

Forbidden
    You don't have permission to access /upload/18451697.jpg on this server.

Kan ze niet bekijken...en ik was nog wel zo benieuwd naar het behang :p

10. Rocco

Rocco Guest

Tip: Volgorde van het spuiten, van donker naar licht...voorkom je dit soort gevallen :wink:

Die kap ziet er zeker netjes uit!!!

Remco

11. TnT nelis

TnT nelis Guest

ja dat heb ik gemerkt maar om een nog geen 2mm dik lijntje af te plakken is erg moeilijk om dat strak en goed afgeplakt te doen

12. juriaan

juriaan Guest

Zeer mooie kap jongen. :rolling: ik moet zeggen mijn eerste kap ziet er toch wat minder mooi uit.

veel plezier met ja auto!!!! :banana:

13. TnT nelis

TnT nelis Guest

voor degene die hem niet kunnen zien wat voor prog gebruiken jullie internet explorer of opera og mozilla miss dat het daar aanligt.

14. juriaan

juriaan Guest

Zeer mooie auto jongen!!!! :rolling:

Mooier dan mijm eerste kap.

voor de mensen onder ons die de foto's niet kunnen bekijken kijk even op deze link. Ik heb ze even op mijn site gezet.

TNT Nelis zijn auto en behang!!

15. TnT nelis

TnT nelis Guest

hartelijk dank meneer :wink:

Deel Deze Pagina