Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nederlands onderwijs in Ureterp is niet meer wat het geweest is...
Groeten aan je tweelingbroer mr hoi....![]()
Beste Joost,
Ik ben bezig met een duits landingsvaartuig type MEP. Inderdaad een rechte bak. Maar hier zit juist een gevaar in. Ga je te snel, dan wordt ie zo krom als een hoepel.
Ik zag je foto's en schrok toen best wel. Dit is gewoon snel een paar planken tegen elkaar aan slaan, kit er tussen en varen maar. We zijn hier op forum bezig met schaalmodelbouw. Proberen een schip zo goed mogelijk na te maken. Ik ben zelf ook geen ervaren bouwer, maar door veel hier op het forum te snuffelen krijg ik wel mijn tips en ideeën. Heren nogmaals bedankt hiervoor.
Als ik jou was zou ik eerst een goede tekening in bezit zien te krijgen en dan gaan bouwen. Dit is best te doen. Ik wil je de plannen met alle plezier emailen. Je kunt ze dan eenvoudig uitprinten en vergroten.
Wel heel leuk en goed dat je enthousiast bent, maar neem de kritiek serieus en doe er wat mee. Je zult zien dat je dan een beter model krijgt en je vrienden je niet uitlachen als je met een stel planken het water opkomt!!
Vriendelijke groet Gert
zij broertje nee buurjongen![]()
als ik zij broertje was had de ms1 er allang geweest
gr Johannes
Nederlands onderwijs in Ureterp is niet meer wat het geweest is...
Groeten aan je tweelingbroer mr hoi....![]()