Dat ding is net een Zephyr man. Vliegt net een wing op speed. Hier een shot van mij bij het testen van 5x45 props op 4S met vortex .
Komen ze ook in meerdere kleuren? Dat zou wel leuk zijn voor de races? Nu jullie zo goed aan het testen zijn, kunnen we hier van het forum niet in aanmerking komen voor een voorinschrijving......
laat mij em maar es testen. in de ogen van toppiloten lijkt alles goed. dan weten we ook meteen of ie langer als 1 middag vliegen meegaat bij de normale stervelingen
Ow, da's nog best betaalbaar. Voor de europese markt zal het wel zijn euro = dollar? Dus ongeveer 380 euro, ik ga mijn spaarboekje alvast eens erbij pakken
Dat is wel een heeeeeel vette feature! Die 380 euro gaat toch nooit FPV RTF zijn? Frame/OSD/FC/motoren/ESC/VTX/FPVcam voor dat geld?
Zo hee die vliegt goed strak nu, ik weet nooit echt hoe je goed moet afstellen en wanneer de waardes te hoog of laag zijn
Vortex komt met presets. je kiest alleen uit een selectie PID presets gebasseerd op een bepaalde lipo/props en evt motoren.
Nopes https://www.facebook.com/ImmersionRC 20 maart om 6:59 · . Two common questions, two answers: 1) Can I pre-order a Vortex Answer: No, we will not be doing a pre-order program for the Vortex, at least not for end-users. Retailers will be able to pre-order within the next week, to reserve a place in the queue. 2) What is the release date of the Vortex Answer: When it is ready smile-emoticon... but that said, everything is lining up for first shipments to retailers in 4 weeks time (mid-April). The feedback from the Vortex test team has been very positive. 50 quads were shipped around the world, used and abused, raced, and crashed. All of their feedback was rolled into the final product, which delayed the final steps of production until their feedback had been analyzed, and changes to the design made. We are very happy with the finished product, and we are very confident that our customers will be to. So... in summary... not long to wait!