heb van immersion begrepen dat Droneland ze als een van de eerste in nl gaat krijgen, en dat ze daar binnekort ook te pre orderen zijn
Vortex pre-order Ze zijn al te pre-orderen: ImmersionRC - Vortex Race Quad - Race Motors - ImmersionRC Vortex - UAV Works webstore
Ben benieuwd wanneer de leverdatum bekend word en hoeveel ze binnen krijgen bij de eerste batch... pre-orderen maar En welke lipo's worden er aanbevolen ? en props worden die bijgeleverd ?
Ik en Boris hebben de Vortex op 4s geTest .. andere Piloten op 3s Boris op HQ5045 en ik op HQ5040 (denk dat er Props bijzitten want het is een RTF) om zoveel mogelijk Feedback tevergaren !! ik gebruikte zelf altijd een 1800mah 4s wat er nu Specifiek wordt aangeraden weet ik niet weet ook niet welke motoren ernu opkomen .. want er is getest met Cobra ... Tiger en DYS
Thanks voor de info Danny ! Ben wel benieuwd welke props er straks bij zitten, om sowieso extra spare props bij te kopen. Ook zullen die lipo's wel super snel uitverkocht zijn bij HK als eenmaal bekend word welke er worden aanbevolen... (daarom hoopte ik dit voor te zijn ) Maar goed om te weten dat jij met 1800 4s hebt gevlogen . Tevens, zit er in de osd ook de mogelijkheid om de consumed mah te laten weergeven ?
Yup .. dat wordt ook aangegeven normaal vlieg ik zonder OSD .. maar vond het achteraf wel makkelijk omdat Piepjes of trillen vd zender (Stopwatch) soms wel kunnen storen in Proxi-vluchten je kan eigelijk verschillende OSD modussen kiezen (dacht 4stuks) bij mij zat er zelfs een Game op haha
weet niet .. meschien kunnen dat de Verkopers vertellen ik heb met 2 versies gevlogen - de inklapbare met Plastic Parts - de Metall upgrade (niet inklapbaar)
Om het reclametopic maar compleet te maken Multirotorparts gaat de Vortex ook in het assortiment plaatsen. ImmersionRC Vortex ook verkrijgbaar bij Multirotorparts Pre-orderen is op dit moment nog niet mogelijk. Maar mensen kunnen zich inschrijven op de nieuwsbrief. Dit doen we omdat vanuit de leverancier nog niet alle informatie bekend is gemaakt qua opties en upgrades.
@danny, heb je toevallig ook al de BEC getest voor de GoPro ? Ben wel benieuwd, als je de 5V Bec gebruikt hoef je geen GoPro accu meer te gebruiken, hoe dan de gewichtsverdeling is op de vortex.
ImmersionRC: An aluminium rigid-arm mounting kit will be available shortly after launch. This gives up the foldability, but does provide more durability for certain kinds of crashes. De eerste batch is de Race edition.
nee .. die zat er nog niet op bij de Prototypes maar ik had geen Problems met gewichts-verdeling (ivm GoProaccu) zo telezen is de eerste versie de inklapbare je kan dus de Aluminum Parts er los bij kopen naderhand