Wat mij betreft nog steeds interrese, als we alleen al op verzendkosten een deal kunnen maken is dat al leuk Ik hoor het wel Groet WInfried
Jorn, Ik heb ook interresse Als alternatief voor de MIMI Ik heb de site gezien met babble fish, en de instructie plaatjes, zien er goed uit En scheelt 16 eurootjes aan verzend kosten. Zet mij er maar op voor 1 Groetjes, Kees
Super nu komen we ergens! Volgens mij is de grens van 5 bestellingen cruciaal! Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1 longjohn007: 1 PE5ED: 1 waa01: 1
Wow! Zo gaat ie goed! Welkom aan boord shadowx5 Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1 longjohn007: 1 PE5ED: 1 waa01: 1 ShadowX5:1 Ik wil wel een einddatum gaan zetten voor deze inkoop aktie. Iemand suggesties?
In principe ook geinteresseerd, echter dan in hun Puzzle ipv de Aspi 97. Maarueh... hoe na aankomst in Nederland verder te verspreiden? TNT tarieven voor buurdorpje vaak al paar keer meer dan je pakje in al was't Japan bestellen... Weet iemand uberhaupt iets van de Puzzle, benieuwd!
Hmmm, tja, dit draadje gaat echt over de Aspi. Ik vind het een beetje lastig om andere modellen erbij te betrekken. Ik hoop niet dat je dit vervelend vind. Wat betreft de verzending, het idee is om zoveel mogelijk de bouwpakketten op dlg dagen te overhandigen, voor de rest gewoon sturen. Volgens mij ben je dan nog steeds goedkoper uit dan als je dit product zelf besteld. 5 december lijkt me een goed idee. Kerst is een goede periode voor de bouw.
Ik doe ook mee!! Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1 longjohn007: 1 PE5ED: 1 waa01: 1 ShadowX5:1 Vw4style: 1
En weer bijgewerkt! Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1 longjohn007: 1 PE5ED: 1 + 1 voor vriend Ardin waa01: 1 ShadowX5:1 Vw4style: 1
En weer bijgewerkt! Bestellijst: Jorn: 1 (of meer) wvr: 1 longjohn007: 1 PE5ED: 1 + 1 voor vriend Ardin waa01: 1 ShadowX5: 1 Vw4style: 1 Gradje 49: 1