Ik las ergens dat bij 5 of meer kitjes de verzendkosten vervielen, vandaar. Ik heb trouwens even zitten turven en kwam op 4 noord, 4 west, en 4 zuid! Dat schiet lekker op. Twee zendingen zou in elk geval wel moeten lukken. Volkert
Begrijp ik het goed dat ik voor deze DLG het beste de deze servo's kan gebruiken? Zouden deze servo´s misschien een alternatief zijn.
Bronsky, Hier de spec.: http://rccenter.eu/web_documents/ssv_9103mg.pdf. Servo is 5,9 gram en maar voor 4,8 volt(only) En check dit draadje : "intressepeiling inkoopactie diamond servo's" kun je die D47 voor dezelfde prijs krijgen! Wel een beetje of toppic
Ik wil heel graag bestellen, maar heb slecht contact met de firma BLH Andorra. Ik zal vandaag wel mijn bankgegevens rond laten gaan. Ik bestel pas als ik al het geld binnen heb. Voor iedereen, kijk even hier: intressepeiling-inkoopactie-diamond-servos-6 Dat zijn echt de beste servos voor dit kistje, en via het forum voor een heel schappelijk prijsje.
Even een update, Ik heb vandaag weer contact gehad met BLH Andorra en hij had niet heel goed nieuws. Ff copy paste: Hello, I'm not in Andorra the last week so I cant said you nothing. I said you in Setpember I have some stock for the Aspi but I sell to much because the people like this one, so I don't have stock today, I'm waiting fot the wood to do more. I said you something soon, best regards. Jean-Charles Zijn Frans is beter hoop ik. Maar het kan dus even duren. Ik heb hem wel een mailtje gestuurd of ik het geld zo snel mogelijk kan overmaken, hopelijk is dat een beetje een stok achter de deur voor hem. De betalingen stromen ondertussen binnen, hartstikke goed! Ik houd jullie op de hoogte.
Jorn, wat mij betreft houd je het geld nu eerst even vast. Als het nou heel lang gaat duren zou je eventueel kunnen terugstorten. Laten we hopen dat we na kerst wat meer weten. Volkert
Ik hoop zeker voor de kerst al wat meer te weten! Ik heb nu weer een beetje contact met hem en heb hem dan ook gevraagd op welke termijn hij kan leveren. Dat wacht ik eerst af en dan zien we weer verder. Bijna iedereen heeft betaald, dus ik hoop dat het allemaal snel verder gaat.
Nee helaas. De communicatie met BLH Andorra gaat als poep door een trechter. Dus het is nog even wachten.
Is de bestelling eigenlijk al geplaatst? Of wacht je eerst op antwoord op jou vraag over de leveringstermijn?