De bestelling is geplaatst! Begin januari komen ze binnen. Hij wil niet precies zeggen wanneer, maar de eerste week van januari.
Helaas het is nog niet onderweg. Ik heb op 30 december het volgende bericht van Jean-Charles gekregen: Bonsoir, Comme je vous le disais, je suis actuellement en rupture de stock d'Aspi car je ne trouve pas de balsa de bonne qualité. Je vous tiendrais informés, meilleures salutations et bonnes fêtes. Jean-Charles Hij heeft dus geen hout om de kistjes te maken. Ik begin wel een beetje te balen, maar gelukkig is de winter nog niet over. Ik hoop dat jullie allen er hetzelfde over denken? Ik houd jullie op de hoogte.
Hij schrijft dat hij geen balsa kan vinden van een goede kwaliteit. Alhoewel ik wel aan de slag zou willen heb ik liever dat hij ons setjes stuurt met de juiste kwaliteit hout. Even afwachten en vinger aan de pols zou ik zeggen. Volkert
Teminste wel een eerlijk bedrijf dat geen rotzooi wil verkopen aan z'n klanten. Kan je beter even wachten dan dat het spul niet goed is.
Gezien het werk zou ik bijna zeggen, al het hout wat brandt is goed, maar dat is vermoedelijk wat flauw.:sleepy:
Ik had ook een '97 besteld half december, een week later in de bus! Nu wachten op tijd om te bouwen, en op bouwtips hier natuurlijk.
Nee, ik heb geen bericht van hem gekregen. De laatste keer dat ik hem gemaild heb reageerde hij een beetje geërgerd. Vreemd. Hij zegt dat hij mij mailt als ie hout heeft. Volgens mij verbouwd ie de balsa zelf ? Ik zal er nog maar weer eens een mailtje tegenaan gooien.
Ik ben persoonlijk een beetje aan het neigen om de boel af te blazen. Gezien de reactie van die andorrees Anderen kan die uit leveren, dat is duidelijk. Wellicht begrijpt ie het niet helemaal en denkt ie in de maling genomen te worden oid. Maar goed, we wachten nog wel een week.
Ik begrijp je reactie, ik vind het zelf ook erg vervelend. Zullen we een einddatum afspreken, bijvoorbeeld het eind van deze maand? Met een niet goed, geld terug garantie natuurlijk.
Hey jorn, Die aspi 97 lijkt erg veel op een spinnin birdy. ik zie geen werpstift in de tip zitten of kijk ik verkeerd?? het is verder een super mooi toestel met een ronde achterlijst. ASPI 97 micro DLG - kit has arrived! greetz jasper
als ik zo naar buiten kijk hoeven we nog geen haast te maken. Maar goed, eind van de maand is een mooi eerste ijkpunt. Kunnen we altijd nog besluiten het nog een maandje aan te kijken. Volkert
Ja hij lijkt inderdaad op de SB, maar ja de meeste dlg van hout van een meter lijken enigszins op elkaar. Er zit een werpstift in, een carbon pen, maar ik wil er een platte inmaken. Ik hoor slechte verhalen over werppennen en ben een platte gewend van de SB.
Eind van de maand lijkt me ook een goede termijn. Volgens mij moet je NIET deze termijn aan die Andorees (of is het Andoriaan?) doorgeven. Denk namelijk dat we dan het risico lopen op kistjes met een slechte kwaliteit hout. Laat het maar een verrassing voor hem. (Ik neem aan dat je nog niet betaald hebt?)
Ik heb nog niks overgemaakt en dat lijkt mij inderdaad verstandig. Laten we in ieder geval afspreken dat we aan het eind van de maand een oordeel vellen.
Hopelijk is de groepsbestelling toegekomen. Ik ben alvast begonnen met bouwen. Kit is erg verzorgd, onderdelen passen uitstekend.