Hmmm, ik krijg nou al geen weken antwoord van die pief. Vandaag ga ik een laatste poging in het frans doen. Daarna geef ik het op. Wel balen als het niet lukt, maar daar is niks aan te doen.
Mag ik me na deze laatste poging terugtrekken, als die dan nog steeds geen levertijd noemt? Of ben ik dan een spelbreker?
Hoi Jorn Zou jammer zijn als het niet lukt, blijft een leuk kistje maar dan evengoed bedankt voor alle moeite! Groet Winfried
Hallo allemaal, ik ben er niet aan toe gekomen dit weekend omdat ik onverwachts vader ben geworden. Ja ik had het wel enigszins verwacht, maar niet zo snel. Ik ga er wel snel achteraan, maar nog even geduld aub. Alvast bedankt voor jullie begrip.
Een vraagje ivm links/rechtshandig gooien en hoe het richtings roer bouwen. Ik weet nog niet of ik links of rechts handig ga gooien. Dit is de eerste DLG die ik bouw. Maakt het veel uit langs welke kan ik het richtingsroer aanstuur?
Ik gooi links met een 'rechtshandige' Tantalus (alleen werpstift toegevoegd, richtingsroer 'verkeerd') en ik heb niet de indruk dat het erg veel scheelt, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Kun je niet eens een keer testen met discuswerpen of zo? Of een DLG van iemand anders? Als je later mocht wijzigen bouw je ook een werpstift aan de andere kant. Zo'n ramp is het nu ook weer niet. Of je komt 20 maart kijken in Malden. Dan kun je met mijn Tantalus gooien, die heeft werpstiften aan beide kanten
Ok, 2 Werpstiften was ook mijn plan. En dan bouw ik het richtingsroer gewoon 'rechts'. Bij een volgend model weet ik dan hopelijk hoe ik wil blijven gooien
Toch al enkele onderdelen klaar: (even testen of deze link beter is, bedankt Lyckele om dit fixen) Op naar de vleugel!
Heej, het zijn twee jongens, wel 12 weken te vroeg, maar ze doen het goed! Ben nu net thuis gekomen, vandaar geen reacties van mijn kant. Nu eerst slapen.
He Jorn gefeliciteerd met de gezins uitbreiding. Doe het rustig aan ,het wordt nog druk genoeg. groeten Gerard
Potverdikkie! dat ziet er toch mooi uit hoor! Ik heb weer geen antwoord gekregen van Jean-Charles. Morgen stort ik het geld terug aan iedereen. Het spijt me dat het uiteindelijk niet gelukt is.